Avatar billede nire Nybegynder
03. oktober 2000 - 07:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tekst i mpeg/avi video

Jeg sidder og grapper video til hjemmesider bla.http://www.jakobs-classic-cars.dk/
Hvordan får jeg navn og firmanavn/copyrigt føjet ind i videoen, så det bliver vist når den bliver afspillet.
Jeg har moro pctv pro kort!!!
Avatar billede nire Nybegynder
03. oktober 2000 - 07:18 #1
MIRO PCTV PRO
Avatar billede htx98i17 Professor
03. oktober 2000 - 08:10 #2
det skal du redigere ind i filmen, ved hjælp af et redigeringsprogram, f.eks. Adobe Premier,

Eller du kan også bruge et komprimeringsprogram, de fleste af dem kan du tilføje copyright etc ved.

mh
htx98i17
Avatar billede ham_fra_skolen Nybegynder
11. oktober 2000 - 20:29 #3
hvad fanden gør det om den er copyrightet så kan du jo bare skrive det nedenunder
Avatar billede nire Nybegynder
12. oktober 2000 - 07:53 #4
Til ham fra skolen:
Hvis du ikke har andet at komme med end disse tåbelige kommentarer, er det mig et under at du overhovedet har fundet ud af at tilmelde dig dennne service, men du har vel gjort det sammen med din lærer på HG1
Avatar billede nire Nybegynder
12. oktober 2000 - 07:55 #5
det handler mere om at videoer ikke bliver kopieret eller genanvendt, uden tilladelse.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. november 2000 - 19:00 #6
Streamer du???

Og i hvilken player... Real eller Mediaplayer???

Hvis du Streamer kan du via et program som Realproducer til Real eller det tilsvarende til Mediaplayer (kan ikke lige huske hvad det  hedder...) indsætte din egen tekst eller dit eget billede til sidst i videoen.

Ellers må jeg jeg nok sige at idéen med at redigere i Adobe Premiere ellers nok er den nemmeste løsning.
Avatar billede nire Nybegynder
01. november 2000 - 19:22 #7
Beklager, men efter megen spas, fandt jeg ud af at man i redigeringsdelen af miro PCTV PRO kan tilføje en tekst.
Men tak for forslagene.