Avatar billede lucas2000 Novice
22. oktober 2002 - 15:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mit tv tænder og slukker af sig selv !!!!

Hjælp
Er der nogen der har forstand på Tv ? Jeg har et Philips Blackline fjernsyn der tænder og slukker af sig selv eller er der nogen der har været udsat for det samme ?
Jeg lige nemlig lige hørt at 8 ud af 10 brande opstår i gamle fjernsyn (mit er 12 år)
:-(
Avatar billede bihieee Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:27 #1
Excon.dk vandt for nylig vores første turnering i Warcraft 3. Han er en habil Night Elves spiller, og han har indvilget i af dele sin build order med os. En BuildOrder er grundlæggende blot den rækkefølge som han bygger bygninger, bønder og enheder med - den foregår lige i starten af spillet, tager ikke ret lang tid, men den har ganske enorm indflydelse på, hvordan resten af spillet forløber, og er noget af det vigtigste i et RTS-spil.

Her er der en god build order med NE, jeg bruger den selv så jeg ved den virker. (jow tak! /Larz)

Race: Night Elves
Kategori: BuildOrder
Kræver: Intet
Replay: Hent her

Du starter med 5 wisps
Du sætter 3 i minen
1 bygger moonwell
1 suger træ
Byg 2 wisps - sæt den første til at lave en ancient of war
Tag den Wisp der suger træ og lav altar of elders ASAP
Når næste whisp er klar sætter du den til træ
Byg 2 wisp mere til guld, byg en wisp til wood
Byg en moonwell mere så snart der er nok træ.
HUSK at sætte de whisp der er færdig med at bygge til at høste træ!
Og så køre det ellers derudaf jeg plejer at bruge Deamon hunter som hero.

Håber dette kan være en hjælp.
Avatar billede cholm Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:28 #2
bihieee >>> Det kan man da kalde et alternativt svar...

/cholm
22. oktober 2002 - 15:36 #3
22. oktober 2002 - 15:40 #4
men jeg har da prøvet at vores (forholdvis nye) fjernsyn begyndte at slukke af sig selv når man havde set TV.

Et par uger slukkede det af sig selv, i de efterfølgende eksploderede (ikke voldsomt). Kan ikke huske hvad der var galt, men det var vidst noget med der var kommet støv ind e.lign

/Casper
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2002 - 17:50 #5
Der sidder en dataship, der styrer det, den kan være defekt, eller have en koldlodning, så uanset skal det repareres.
Avatar billede lucas2000 Novice
22. oktober 2002 - 17:51 #6
He he .. Det var da vist lidt mere end et alternativt svar...

xzxzx-kan-ikke-logge> Hmm meget mærkeligt ....kunne dit tv bagefter ?
Avatar billede lucas2000 Novice
22. oktober 2002 - 17:52 #7
Hov !!
xzxzx-kan-ikke-logge> Kunne dit tv laves bagefter ?
Avatar billede lucas2000 Novice
22. oktober 2002 - 17:56 #8
peet49> Det lyder til at du ved lidt om tv, mit Tv er ca. 12 år tror du det kan betale sig at få lavet ?
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2002 - 18:09 #9
Nej ikke i forholt til, hvad et nyt koster, og et brugt magen til koster vel en 3-4 hundrede kroner.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. oktober 2002 - 18:11 #10
Poltergeist!!!
23. oktober 2002 - 13:14 #11
lucas2000  >>  Vii havde købt en ekstra garanti, så det blev lavet. Men hvis jeg ikke havde slukktet med det samme så der var gået ild i det,regner jeg absolut ikke med det kunnen laves - det kunne det jo nemt have gjort hvis jeg lå og sov. ex
Avatar billede lucas2000 Novice
23. oktober 2002 - 14:44 #12
Jeg har tænkt tanken, når jeg forlader mit tv trækker jeg stikket ud og bagved er der palceret en brandalarm :-/
Avatar billede rank Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:22 #13
Jeg er enig med peet49 i at det sansynligvis er en koldlodning. Hvis ikke du kender en privatperson der kan finde ud af at lave den slags, så kan det godt gå hen og blive en dyr historie og få det til rep.
Avatar billede peet-49 Novice
11. december 2002 - 09:22 #14
Takker for point.