Avatar billede cybles Nybegynder
30. september 2000 - 23:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Online spil.....

Jeg søger et spil, jeg kan smide ind på en web-side der skal være mulighed for at de bedste kan skrive deres navn på en hiscore liste.

Jeg er klar over at vi så automatisk bevæger og over i noget anden end Java Script men jeg kunne ikke rigtigt finde en kategori til dette spørgsmål.
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:36 #1
prøv at se på www.viewsource.dk der har de værtifal et spil med en highscore samt en masse andre sjove spil
Avatar billede cybles Nybegynder
30. september 2000 - 23:40 #2
Hvor ? er der et java script spil med hiscore på www.viewsource.dk
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:42 #3
SORRY det er javaapplet ´spil de har der, men kan du ikke bruge dem ?
Avatar billede cybles Nybegynder
30. september 2000 - 23:43 #4
Kigger lige ..... 2sek
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:46 #5
ok
Avatar billede cybles Nybegynder
30. september 2000 - 23:57 #6
Der var desværre ikke noget jeg kunne bruge.
Avatar billede crunch Nybegynder
30. september 2000 - 23:58 #7
http://www.mediamacros.com/index.htm
komplete shockwave arkade der kan downloades frit.
flere af dem har hi-score.
Avatar billede aligator Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:01 #8
hvor henne på http://www.mediamacros.com/index.htm
kan man download de spil ?
Avatar billede cybles Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:03 #9
Det gad jeg også godt vide, og det skal altså være Java Script måske DHTMl men ikke flash.
Avatar billede crunch Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:13 #10
\"Jeg er klar over at vi så automatisk bevæger og over i noget anden end Java Script\" ... altså der efterlyses ikke explicit java-script spil...

men okey. foreslaget er shockwave som de fleste små spil jo laves i.

spillene ligger på siden. siden er framet :
vælg \"learning arcade > games
Avatar billede aligator Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:15 #11
det er fanme nogen skumle spil
Avatar billede crunch Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:19 #12
nå ja det er jo ikke alle de fedeste men de er gratis..
Tygtris (det allersidste af de omkring 30) er faktisk en sjov version af tetris med hi-score.
Avatar billede cybles Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:25 #13
Ok jeg kigger lige på det i løbet af natten. Jeg havde nok tænkt mig at det skulle være Java Script spil med en eller anden form for Hi score som var lavet i noget andet, det kunne jo i for sig være en ganske alm html form ...
Avatar billede cybles Nybegynder
04. december 2000 - 18:49 #14

Fandt ikke noget jeg kunne bruge derfor lukker jeg spørgsmålet.