Avatar billede gertsen Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Conncorde C4/Win2000 skærmopsætning

Jeg har et problem med skærmopsætningen, når jeg kører Concorde C4 fra en client der kører Win2000 pro (sp2).
Skærmbilledet indeholder det der skal være der, men det er presset sammen i den øverste halvdel af skærmen, mens den nederste halvdel er sort. Genvejens skærmopsætning er sat til fuld skærm og det ændre ikke noget at jeg laver om på opløsningen. Jeg har læst noget om at man kan lave om på skærmopsætningen i filerne autoexec.nt og config.nt men kan ikke finde noget om hvordan det gøres.I en almindelig DOS-promt får jeg lov til at bruge hele skærmen.

Hilsen
Gertsen
Avatar billede daddio Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:43 #1
prøv at højreklik oppe i venstre hjørne og klik standard instillinger
så se om du ikke kan ændre noget der...
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 13:44 #2
Vælg vindue istedet for fuld skærm. Når programmet startes trykkes "Alt+Enter" herefter køres i fuld skærm. Spørg mig ikke hvorfor!
Avatar billede gertsen Nybegynder
21. oktober 2002 - 09:28 #3
Hurra!! "Alt+Enter" virker.
Men kan maskinen ikke sættes op til denne funktion automatisk.

Hilsen Gertsen
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 09:29 #4
Det har jeg ikke kunnet få den til!
Avatar billede daddio Nybegynder
21. oktober 2002 - 09:48 #5
lav en genvej til concorde.... på skrivebordet f.eks.
så højreklik under egenskaber - fane bladet instillinger - visning fuld skærm
Avatar billede kajebbe Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:28 #6
Jo den kan på følgende måde:
Gå i dos-prompt.
Tast:  MODE CON LINES=25
ret herefter betingelser på ikonen med højreklik
FULD SKÆRM og BRUG ALTID DENNE OPSÆTNING