Avatar billede xirox Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GeForce 2 mx 400 med tvout

Hej eksperter.

Jeg har for nyligt købt my et nyt grafik kort med tv out. Jeg har så idag købt kabler til tvout. jeg sætter den i. Roder lidt rundt med output så den skulle stå til at bruge mit tv som skærm. Der sker intet så jeg tænker man skal genstarter før det virker. Jeg genstartede og nu tænder min skærm ikke mere på computeren. Der kommer intet display mere. Og der er heller ikke noget på tv ét
Jeg har prøvet med et andet grafik kort og der starter skærmen op igen uden problemmer...

Hvad kan jeg gøre? Og hvad er der galt?

På forhånd tak
Avatar billede xirox Nybegynder
17. oktober 2002 - 23:25 #1
Ja ja det må jeg jo nok sige :D
Avatar billede thomze Nybegynder
18. oktober 2002 - 00:18 #2
Prøv at starte op med et andet grafikkort, fjern dine gamle drivers, og sæt dit geforce i igen..
Avatar billede drtree Nybegynder
18. oktober 2002 - 00:59 #3
Du kan hente opdaterede drivere på http://www.nvidia.com
Avatar billede nilsen Nybegynder
18. oktober 2002 - 07:04 #4
gm
Trekk kabelet du har fra pc til tv ut, og gjenstart.
mvh
Nilsen
Avatar billede xirox Nybegynder
01. november 2002 - 21:16 #5
Det var sq gået kaput!

Fik et nyt :D