Avatar billede mellhorn Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:26 Der er 3 kommentarer

XP genstarter istedet for at lukke...

Hallo Hallo!

Hvem af jer har løsningen på mit problem. Problemet er at min XP genstarter efter at jeg beder om "Luk Computeren".

Jeg glæder mig faktisk til at få løst dette problem, da det går hårdt til sig, hver gang jeg benytter afbryderen, -IKK!

Og så til SP1. Pu -ha da-da! Denne opdatering giver en problemer.

Med venlig hilsen til alle

Mellhorn
Avatar billede drtree Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:39 #2
Din opdatering til Xpsp1 burde ikke give problemer, hvis programmet er lovligt; hvid det ikke er kan jeg desværre p.g.a. reglerne ikke hjælpe dig.

Med hensyn til " Luk comp. prøv kontrolpanet-strømstyring- avanceret .  resten skulle give sig selv. hvis det er akut hold din sluk knap inde i 6-8 sekunder.

Skulle det ikke hjælpe har jeg brug for at vide hvilket bundkort og kabinet du har

Med venlig hilsen Drtree
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:39 #3
mellhorn => kan se du er ny her på eksptern.dk
eksperten.dk har normalt et godt søge system.

Og da eksperten er et viden udvekslings forum, så er alle tidligere spørgsmål gemt i databasen og man kan søge imellem de 271000 spm..
Det er meget sjældent at man er den eneste med det problem..

Så for fremtiden lær at bruge eksperten's søge  funktion før du opretter et spm... det kunne jo være at nogen havde haft problemet før ;o)
Og da du er så ny, så er der en chance for at du husker frem over ;o)