Avatar billede cute_dude Nybegynder
16. oktober 2002 - 17:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2002 - 17:14 #1
herligt - tak
Avatar billede terry Ekspert
16. oktober 2002 - 19:41 #2
shouldnt this question be under another category? This is Access, NOT Nav...
Avatar billede cute_dude Nybegynder
16. oktober 2002 - 23:28 #3
I just have to give him some points - it's indifferent where I make the question.
Avatar billede proaccess Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:43 #4
>cute_dude: Der er nu nok IKKE lige meget for mcregn, han ville have opnået en 2. plads i kategorien for Navision, hvis dette spørgsmål var lagt dér!!!

Der er en grund til at eksperten er opdelt i kategorier, og almindelig "takt og tone" er at vi alle laver spørgsmålene i de kategorier, hvor de hører til. Navision har INTET med Access at gøre, og derfor spilder du vores (Access-brugere uden Navision kendskab) tid med dette spørgsmål!
Avatar billede terry Ekspert
17. oktober 2002 - 08:51 #5
morning proacces>I agree, and I am also sure that ADMIN would agree too!
Avatar billede cute_dude Nybegynder
17. oktober 2002 - 16:23 #6
Oh for the love of christ.....