Avatar billede band_waggon Nybegynder
15. oktober 2002 - 23:58 Der er 8 kommentarer

Problem med at komme ind i Windows

Hej..

Jeg har problem med at komme ind i Windows. Min skærm går i sort ligefør den kommer ind i Windows. Indtil da, er alt som det plejer. Når jeg kører fejlsikret tilstand, kan den godt komme ind i Windows. Jeg kører med XP.

Har I en idé om hvad problemet kan være????
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:00 #1
kan være pcen ...prøver at loade noget som ik er der mere... har du haft installeret noget ? ...inden den gik i ged ?...
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:01 #2
ellers..prøv at trykke på return, space..eller noget når den går kold.. nogen gange skal den lige ha et svar..man kan bare ik se hvad der står..
Avatar billede band_waggon Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:03 #3
jeg har lige sat nogle nye ram i..har taget de gamle ud.
Avatar billede band_waggon Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:04 #4
har lige taget de nye ram ud og sat de gamle i igen..nu kan den sagtens loade ind
Avatar billede band_waggon Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:06 #5
Har lige modtaget 256 pc-133 kingston ram. Men måske problemet er, at de ram jeg bestilte skulle være 512 pc-133 kingston ram, hvilket også står på rammene, men når der tæller ram op, tæller den ikke til mere end 256... Sikkert rammene der er defekte
Avatar billede band_waggon Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:08 #6
tror jeg har fundet ud af problemet..har et lidt ældre bundkort...det understøtter sikkert ikke 512 mb-ram..
Avatar billede yuksel Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:09 #7
ok, du skal i biosen og installere dine ram, og undersøg om din maskine kan køre med 133mhz ram, men ellers lyder det som et grafikkort problem prøv at gå i fejlsikkert tildstand og sæt det til noget lavt så som 800*600
Avatar billede band_waggon Nybegynder
16. oktober 2002 - 00:13 #8
ok, tænkte jeg også..har fundet problemet..ikke grafikkort problem..takk for hjælpen