Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
15. oktober 2002 - 15:03 Der er 14 kommentarer

min strømf. LARMER!!!!

Min strømforsyning larmer helt vildt og den blæser heller ikke så meget mere som den har gjort. Jeg har haft den renset og sat til men der var der ikke nogen da jeg så satte den i kabinettet så begyndte den at larme igen Hvad skal jeg gøre !!!!
Avatar billede daddio Nybegynder
15. oktober 2002 - 15:07 #1
selve lejrene i blæseren der drejer rundt er beskidt, det var min i hverfald, det endte med at jeg skulle købe en ny :o(
Avatar billede peet-49 Novice
15. oktober 2002 - 15:28 #2
Inviste`r i en ny PSU-Blæser, ellers ender det med, at du brænder PSU af.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 15:42 #3
jeg ville heller ikke tøve med at bruge 150-200 kr. på en ny blæser, lidt billigere end at skulle købe en ny PSU.
Avatar billede scones Nybegynder
16. oktober 2002 - 12:52 #4
Tror at du er nød til at købe en ny......det lyder som et leje der er stået af.
Avatar billede peet-49 Novice
16. oktober 2002 - 12:56 #5
scones> mener du ikke et svar ang. dette er nok.
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:24 #6
jeg synes det bliver værre og værre med de idioter der stiller spm., udlover point for derefter at tage dem igen.

peet49> Hvor mange af den slags idioter har du nu på blacklisten, nu kan du føje ham til også,
Man skulle anmelde ham for det svineri, føj for satan og ja jeg er pist of
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:24 #7
Sorry, glem det jeg skrev !!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede peet-49 Novice
16. oktober 2002 - 13:35 #8
retaxes> det var vist i et andet spørgsmål!
Avatar billede splatpack Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:46 #9
Som skrevet står kan du købe dig en ny blæser, men det kan vidst ikke betale sig at give 150-200 for en sådanne du må ikke give mere end 120. Mit bedste bud er alligevel at du nok skal overveje og købe en ny strømforsyning.
Avatar billede peet-49 Novice
16. oktober 2002 - 14:00 #10
Her kan du købe en codegen 300W PSU til kr. 158,00  www.bj-trading.dk se under diverse.
Avatar billede splatpack Nybegynder
16. oktober 2002 - 14:42 #11
Jeg har den samme codegen strømforsyning, og det er ikke noget og prale af, men det kommer selvfølgelig an på hvilken størrelse maskine den skal bruges til hvor mange ting der er tilsluttet den, den er ikke alt for stabil.
Mit bud er Chieftec Power Supply 300W 289,00 Kr. Hos http://www.pcfocus.dk
Det er kram.
Og jeg kender Bj-trading............hmmm ikke overvejende for noget godt, kender også et par stykker der har haft problemer med dem.
Avatar billede peet-49 Novice
16. oktober 2002 - 15:09 #12
Jeg kører med samme på en 2.2 XP+ har ingen problemer overhovedet, den leveret de ampere, der skal til, og lidt til.
Avatar billede scones Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:38 #13
Sorry, det skulle nok have været en kommentar, men er ny på denne webside. fortsat god dag;0)
Avatar billede peet-49 Novice
17. oktober 2002 - 14:56 #14
henrik-henrik, eksisterer du stadig??