Avatar billede jedii Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Overføre filer fra den ene HD til den anden

hallo..

Har fået en masse problemer med mit Xp. Så vil til at skifte til win2k. Problemet er at jeg har en masse filer og foldere jeg gerne vil beholde, og har tænkt mig at forflytte det fra min nuværende harddisk til en anden. Men hvordan?

Har læst på alle mulige sider om hvordan det skal gøres, men ingen af dem har været forståelige nok.

Hvis en gider skrive en 'step by step' guide, vil jeg blive meget glad.

/Jedii
Avatar billede spectual Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:23 #1
har du kontakt til din harddisk?
Avatar billede spectual Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:23 #2
dvs. den det skal flyttes over på...
Avatar billede spectual Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:26 #3
Ellers er det jo bare at markere de biblioteker, du vil flytte, trykke ctrl + x, gå til hvor det skal flyttes hen, og trykkes ctrl + v
Avatar billede jedii Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:27 #4
Nej, ved ikke hvordan man forbinder det.
Avatar billede francke Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:41 #5
trykke ctrl + x,  ????
Avatar billede jedii Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:44 #6
fancke, wtf are you talking about?

S-k-a-l h-a-v-e f-o-r-b-u-n-d-e-t d-e t-o h-a-r-d-d-i-s-k-e.

Kan jo ikke bare trykke ctrl + x og Vupti! Så er hele lortet hvor jeg vil have det, vel?

//Jedii
Avatar billede spectual Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:30 #7
med den holdning kan du sejle i din egen sø
Avatar billede francke Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:31 #8
Jeg kommenterede dette indlæg! Man kommer jo ingen steder med ctrl+x!!!!!!
Kommentar: spectual
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
14. oktober 2002 - 20:01 #9
I de fleste maskiner kan du sagtens sætte to harddiske i på samme tid.
Og maskinen vil selv finde dem begge under en opstart.
Begge drev vil derefter blive vist i fx windows stifinder.
Her kan du gå ind og markere de filer du vil have kopieret fra det ene drev til det andet.
Marker filerne med musen og tryk på højre-knappen vælg kopier.
Find det nye drev(i stifinder) gå til den ønskede placering.
Tryk på højre-knappen vælg sætind.
Windows vil nu placere en kopi af filen på det ønskede sted.
Avatar billede jedii Nybegynder
15. oktober 2002 - 14:50 #10
Sværer var det ik.
Tak, jensenjensen929..