Avatar billede mh28 Nybegynder
14. oktober 2002 - 08:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilke bundkort ?

Jeg har fundet tre bundkort. Hvilket ville i andbefale ???

Asus
P4S8X ATX LAN SATA

Soltek
SL-75FRV ATX

MSI 648 Max (MS-6585)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. oktober 2002 - 08:35 #1
jeg har P4s8x, og jeg kan kun anbefale det! du skal dog hvis det blir det du vælger huske at give det en bios opdatering, da det med den medfølgende bios er en del ustabilt!
Avatar billede dark_one Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:27 #2
Jeg har selv haft både Soltek og asus kort, og må sige at soltek virker som om de har mest styr på deres hardware, asus har mange "bugs" i deres bios, og har en tendens til at "presse" deres chipsæt lidt for hårdt.
Min anbefaling må klart være soltek...... (msi ... kender det ikke)

Dark
Avatar billede mh28 Nybegynder
28. november 2002 - 16:18 #3
Blev Soltek. TAKKER