Avatar billede freeman Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skakspil / Skak Program / Online ?

Hej..

Jeg er gammel skakspiller.. hmm, eller rettere, jeg spillede meget skak da jeg gik i folkeskolen, var med til DM en del gange osv..

Jeg sad netop og var ved at rydde op i minr gamle disketter, da jeg fandt 2 gamle skakspil..
Chess Challenge & Fritz 3. Jeg fik lyst til at installere dem igen, meen, ren grafisk synes jeg det er lidt plat at køre dem..

Der må da være nogle nye, flotte skakprogrammer..?..
Derudover måtte der godt være onlinefunktioner i, men ikke noget krav...

Kender I nogle nye spil ?

(BattleChess, TV2 osv osv... holder ikke ;o)
Avatar billede initializing Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:00 #1
Chessmaster 9000 :)

-Martin
Avatar billede freeman Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:09 #2
Er det noget værd?? :-)
Avatar billede freeman Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:13 #3
og er det ikke kun 8000 ?
Avatar billede initializing Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:14 #4
nej 9000 er udkommet.. og det skulle være godt!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:18 #5
Har spillet det en del.. Det er ok og der er modstand.. Ellers er mange skakspil liige lette nok.. Alt i alt et ok spil..
Avatar billede freeman Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:19 #6
ok.. jeg ser mig lige om efter det :-)
Avatar billede 7th Praktikant
13. oktober 2002 - 17:57 #7
Chessmaster serien er la creme når det kommer til skakspil. Der er utrolig mange features. Lige fra at man selv kan bestemme ens briktype, til ens modstander. Du kan spille mod alle de store champions, du kan øve forskellige åbninger ... m.m. Chessmaster serien indeholder alt :)
Avatar billede 7th Praktikant
13. oktober 2002 - 18:01 #8
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:52 #9
For rigtige skakspillere er det stadig Fritz der er det bedste :o)

se på www.chessbase.com og download partisamlinger fra MIN hjemmeside! --> http://www.erk.dk Her kan man også snart spille mod en computer direkte fra siden, uden at skulle installere et program!

-ERK
Avatar billede freeman Nybegynder
01. november 2003 - 07:50 #10
Tjaa.. jeg har hvis Fritz 3 liggende på en disk, meen, det er jo lidt svært at spille online, med mindre man bruger email som korrespodance skak :)