Avatar billede keldc Nybegynder
13. oktober 2002 - 11:02 Der er 4 kommentarer

scanner og printer.

kan nogen hjælpe?
når jeg installerer scanner og printer efter de medfølgende instrukser slutter det med at jeg får en meddelse  kontroller at du har monteret kablerne korrekt,jeg vil lige sige at de har virket da jeg havde windows mee. jeg har nu windows 98.2 udgave kan der være et problem her ?
Avatar billede halifax Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:47 #1
Jeg har 98 samt 98.2 og en parrallelport scanner. Virker på begge.
Scanner er koblet på pc's LPI1 og printer er koblet til scanner.
Installationsrækkefølge: 1. printer, 2. scanner.
Du kunne afprøve kablerne ved kun at have scanner på pc's LPT1. Virker den så? Prøv dernæst med kun printer tilsluttet om den (også) virker alene.
Problemet skyldes ikke 98.2
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:54 #2
har du enablet LP i bios?
Avatar billede janpersson Praktikant
14. oktober 2002 - 20:07 #3
Hvad med specifik driver til 98.2
Avatar billede snap Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:45 #4
installationsrækkefølge : 1. skanner, 2. printer og det virker med
Win 98 / agfa scanner / hp printer