Avatar billede bihieee Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:32 Der er 6 kommentarer

Download?

Hej med jer alle sammen!

Min Computer er er for nylig begyndt på noget meget mærkeligt, når jeg skal downloade en fil, kommer der ikke det vindue op hvor der står hvor jeg vil gemme filen henne, heller ikke det der viser hvor lang tid downloaden ta´r. Den gemmer bare automatisk filen i Temporary Internet Files. Og det synes jeg er skide ****.... Er der nogle der ved hvordan jeg kan slippe af med det problem?
Avatar billede vesperillo Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:38 #1
tjek lige for virus
evt. via TrendMicros hjemmesidehttp://www.trendmicro.com/en/home/global/personal.htm
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:48 #2
Jeg tror nu nok, at du har kommet til at vælge, at den altid skal downloade filen...
Lige nu sidder jeg og leder, men kan ikke rigtig finde nogen steder hvor det står.

Men gå op i funktioner -> Internetindstillinger, og se om du ikke kan finde det der
Avatar billede double-g Juniormester
12. oktober 2002 - 12:14 #3
Avatar billede bihieee Nybegynder
12. oktober 2002 - 14:37 #4
Tak Double-G!!!
Og Bongobridge, ellers tak for hjælpen!
Avatar billede double-g Juniormester
12. oktober 2002 - 16:35 #5
No Problem. Så mangler vi bare at du lukker spørgsmålet.......
Avatar billede hummm Nybegynder
12. oktober 2002 - 16:43 #6
instalere en downloadacclerator så har du hvad du skal bruge.