Avatar billede triqpler Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lasat Masquerade II initial password

På min gamle Masquerade II har jeg lige opgraderet min firmware, og vil derefter gerne logge ind - Meeen jeg kan ikke huske default User/pass.. Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede htm Nybegynder
10. oktober 2002 - 19:20 #1
Har du prøvet
admin/0000
admin/1234
admin/password
admin/pass
admin/admin
Avatar billede triqpler Nybegynder
10. oktober 2002 - 20:21 #2
Ja - det var også min første indskydelse, men ak... Jeg kan huske at det er noget nemt, og så vidt jeg husker stod det også på loginskærmen i den tidligere firmware, men kan jeg huske det... Nix :-(
Avatar billede htm Nybegynder
10. oktober 2002 - 20:21 #3
Hvad med brugernavn administrator, Admin
Avatar billede triqpler Nybegynder
10. oktober 2002 - 21:29 #4
Nej, den gik heller ikke. Kender du Lasat Masquerade II? Er det måske muligt at hard-resette den, så man kommer tilbage til den oprindelige firmware?
Avatar billede htm Nybegynder
10. oktober 2002 - 21:47 #5
Nej jeg kender ikke lasar masquerade II, men jeg ved at der er andre netværksenheder. Men så vidt jeg kan se er der en reset-knap på fronten eller bagpå hvis du trykker den kan det være at den smider firmwaren og vender tilbage til den originale, Dette er tilfældet med andre eks. routere. Ellers prøv og pil strømmen fra, måske det hjælper.

En af mine venner har et ligende problem med en router fra taiwan et eller andet sted, han har også oploadet ny firmware, og pludselig virker standardpasswordet ikke mere da det åbenbart er en asiatisk firmware der er lagt i...
Avatar billede triqpler Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:11 #6
Jeeez - Jeg vidste at jeg ikke skulle have gjort det ;-)
Avatar billede dark_one Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:37 #7
Hej, jeg er kammeraten der har "nedgraderet" til japansk firmware i min planex router :o) DUUUUUUUUUMT, men jeg har fundet ud af at de bruger admin / password men nu mangler jeg en firmware jeg kan tale med (engelsk)
I dit tilfælde ville jeg sende en mail til lasat og få dem til at spytte ud..... Dark
Avatar billede dark_one Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:38 #8
prøv forresten admin / 00000
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 16:09 #9
Lukketid?
Avatar billede triqpler Nybegynder
03. marts 2003 - 19:43 #10
Undskyld htm - JEg havde helt opgivet den... Jeg er stadig ikke kommet ind, men det er der vel ikke noget at gøre ved... Jeg må bruge den som dørstopper :-(