Avatar billede drc Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Visual Basic

Hey alle, jeg er lige begyndt at rode lidt med vb programmering og synes det er vildt spændende.
Jeg kunne godt tænke mig se hvad man kan udrette med vb da jeg ikke helt er med. Så det jeg leder efter er vel lidt open source vildere programmering i vb. Nogen der gider smide et link ?
Avatar billede medions Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:52 #1
Ok, det mest PERFEKTE sted du kan tage hen er www.planetsourcecode.com <- der er virklig mange gode eksempler på VB!

//>Rune
Avatar billede tubber Juniormester
09. oktober 2002 - 14:04 #2
Der er også et sted som http://www.vbdiamond.com/

Der er der meget source code, der er bøger og meget andet :O)

/Tubber
Avatar billede drc Nybegynder
09. oktober 2002 - 14:14 #3
tak til jer begge
Avatar billede medions Nybegynder
09. oktober 2002 - 14:18 #4
Anytime ;o)
Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede tubber Juniormester
09. oktober 2002 - 14:49 #5
NP du :O))