Avatar billede drc Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:34 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Win98 og Office Xp

Jeg har hørt noget om der skulle være problemer med at installere Office Xp på de gamle Versioner af Windows 98... Er der hold i dette eller er det bare noget fis ?

Hvis der er problemer med dette vil jeg gerne vide hvad slags problemer der kan forekomme, og hvad man skal gøre/opgradere for at slippe for det.
Avatar billede drc Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:35 #1
P.S. Jeg gider ikke Opg. mit windows.
Avatar billede initializing Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:39 #2
Det virker fint. Har selv Win98 og der er ingen problemer. Dem beder dig bare om at opdatere nogle filer hvliket installetionen selv gør.
Du kan roligt installere.

-Martin
Avatar billede cokeman Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:39 #3
Nope, bare du lige kører en windows Update på din win98 først, du skal bruge nogle af de sikkerheds funktioner der er kommet.
Avatar billede cokeman Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:40 #4
Vi har ca 300 brugere på den opsætning
Avatar billede -ulli- Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:40 #5
Ja. Virker fint sammen.
Avatar billede abpdk Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:43 #6
Har også kørt det problemfrit i over et år.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. oktober 2002 - 03:06 #7
Undskyld, jeg vil ikke spamme spørgsmålet, men da I åbenbart har erfaring med OfficeXP og Win98/98SE kunne jeg li' at vide, om man kan have Office97 og OfficeXP på en 98 maskine Samtidig?
Kan man have dem i to biblioteker, uden de ødelægger hinanden.
Avatar billede drc Nybegynder
09. oktober 2002 - 08:09 #8
Cokeman : Ved du hvilke sikkerheds updates jeg skal bruge ?
Det er fordi det drejer sig om 7 computere der skal opg. og de står vist på en 33k linje, så jeg håbede lidt på at kunne brænde en cd med upd. inden jeg ville kaste mig ud i det.
Avatar billede drc Nybegynder
09. oktober 2002 - 09:23 #9
fylder de der upd. kun 1-2 mb eller ?
Avatar billede -ulli- Nybegynder
09. oktober 2002 - 09:24 #10
Jeg mener ikke jeg kørte nogen updates da jeg installerede Office XP på en Windows 98 SE maskine.

drc: Har du prøvet at installere? Og se om du kan køre uden updates?
Avatar billede drc Nybegynder
09. oktober 2002 - 11:29 #11
Tak for hjælpen alle... Foresten, det eneste krav Office Xp stiller er at ie er over 4.0.