Avatar billede nbee Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:46 Der er 12 kommentarer

win2k købes

Engang kunne man købe helt vildt billige w2k'ere dvs. en studieversion til ca. 4-500 kr. er der nogen der ved om man stadigt kan dette.
Eller er der nogen der har en billigt "brugt" til salg ??
Avatar billede papercut Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:47 #1
du kan købe en win XP pro study for ca. 1300 kr.
Avatar billede papercut Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:49 #2
det forhandles af alle software forhandlere, og som noget nyt får du CD-en med med det samme.
I tidligere versioner skulle du indsende et stykke papir til MS og ca. 3 uger senere modtog du din CD
Avatar billede papercut Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:49 #3
undskyld jeg kommer lige i tanke om at det er Office Xp der koster 1300 kr.
Win XP pro koster kun 1000 kr.
Avatar billede nbee Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:51 #4
ja men jeg vil ikke vide hvad jeg skal bruge en XP pro til, jeg vil have en w2k :) - fra den tid hvor der bare var lidt tilbage i windows der var noget værd
Avatar billede zenze Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:55 #5
Du kan få en Win XP PRO for 695 kr. hos PROconsult:
http://www.proconsult.dk/katalog/soft/soft-b/soft-b50/softms-study15.html
Avatar billede nbee Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:59 #6
Still don't know what to use it 4 :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2002 - 09:21 #7
nbee> alt der er noget værd er stadig i xp - værktøjerne er bare forbedret :)
Avatar billede nbee Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:28 #8
ok det er der ikke nogen der kender til :(
Avatar billede nbee Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:30 #9
og senze den du henviser til er kun en opgradering ikke en fuld version.
Avatar billede nbee Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:32 #10
er der ingen steder på nettet man så kan købe en xp studielicens ? (fuld version)
Avatar billede zenze Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:41 #11
nbee ->> Læs hvad der skrives på PROconsult's hjemmeside:
Bemærk fås KUN som opgraderingsversion !
"Kan dog godt installeres på en helt tom maskine uden først at installere et tidligere operativsystem. Under installationen skal den dog lige "smage" på cd'en fra den tidligere version man opgraderer fra."
Avatar billede zenze Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:48 #12
Ring evt. til dem og hør om det er muligt at få en Win 2000 opgradering. Den havde de for et par måneder siden i deres sortiment og den kunne installeres på samme måde ved at "smage" på en gammel cigar.