Avatar billede kjako Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Manglende wab dll-fil

Jeg har fået et problem med mit e-mail program (Microsoft Outlook). Når jeg har skrevet en mail og klikker på "send", fremkommer følgende meddelelse: "Der opstod en fejl under forsøg på at åbne windows-adressekartoteket. Wab dll-filen blev ikke fundet". Resultatete er, at e-amilen ikke bliver afsendt (jeg kan godt modtage e-mails).

Jeg har prøvet at isætte CD'en med office-pakken og køre Outlook's Find-og-ret-fejl-program, men det hjalp ikke noget. Jeg har også prøvet at afinstallere hele office-pakken og installere den igen, stadig uden resultat. Jeg har også kørt de forskellige fejlfindingsprogrammer i windows samt en antivirus-scanning. De melder alle, at alt er normalt.
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det er for en fil, der mangler, og hvordan jeg får fat i den igen?

Med venlig hilsen
kjako
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:02 #1
Prøv evt. at opdatere både windows og outlook (IE.6.0)

windowsupdate.microsoft.com kan klare de fleste updates.
Avatar billede kjako Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:01 #2
Hej x4 m.v.

Jeg kunne ikke finde en opdatering til windows og microsoft outlook, men jeg fandt én til outlook ekspres (som jeg også har installeret), og det løste problemet.
Tak for assistancen!

Med venlig hilsen kjako