Avatar billede howie Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny HD problem.

Jeg har lige monteret en ny Western Digital 1200JB HD, og har installeret
den vha. Computeradministration/Diskhåndtering, og formatteret den med NTFS.
Men så har jeg et problem - disken står nu som "Dynamisk disk" med én
partition, og jeg kan ikke ompartitionere den - heller ikke med Partition
Magic.
Har også hentet et program hos WD (Data Lifeguard v.10.0), men det påstår,
at jeg kører Win NT, og dermed ikke kan understøtte partitioner på over 8
GB - jeg kører XP Pro.
Er der nogen der kan hjælpe mig videre?

MVH
John
Avatar billede peet-49 Novice
05. oktober 2002 - 17:08 #1
Har du en win98 startdiskette?
Avatar billede cokeman Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:10 #2
du kan slette den partion, og herefter "down grade" disken til BASIC disk....  (Det gør du ude på det grå felt ved siden af selve disken under disk håndtering)
Avatar billede howie Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:13 #3
TAK TAK TAK!!!