Avatar billede samspeed Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:27 Der er 7 kommentarer

MOTHERBOARD! Abit BH6

Hej jeg har en pentium 3 processor, som jeg mangler et bundkort til. Det skulle vist være et

ABIT BH6 motherboard, som jeg mangler....
Min processor er højtstående......

Jeg vil gerne hører om i har et ABIT BH6 motherboard som jeg kan købe, eller om i ved hvor man kan købe sådan et mothernoard..

MVH SAMER
Avatar billede vesperillo Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:32 #1
Avatar billede samspeed Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:36 #2
er der virkelig ike flere steder??? 33$ er meget dyrt....Måske brugt for 300 kr ville være et godt tilbud???????
Avatar billede vesperillo Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:38 #3
Avatar billede vesperillo Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:39 #4
hmmm
brugt er da en mulighed.
Skriv en eftersøgning på www.dba.dk.
Evt. også på www.gulgratis.dk
Avatar billede vesperillo Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:41 #5
Ham her på www.dba.dk kan du måske handle med?
Pc, Celeron 450 MHz, 128 MbSDRAM, Abit BH6, TNT 16mb,3com netkort, cddrev, 4,3gb HD m.kabinet manualer og driver er med. kompl. pc 1.500,-
Avatar billede samspeed Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:50 #6
ja det ved jeg, men da han kun sælger det hele vil jeg ikke købe det, fordi jeg har resten i forvejen...
Avatar billede vesperillo Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:28 #7
hmmm
Så tror jeg altså du får problemer med at skaffe lige det board.
Skriv en efterlysning på dba og diverse auktioner, så kan det måske lykkedes, men kan du ikke nøjes med noget mindre end Abit?