Avatar billede grabber Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:03 Der er 17 kommentarer

Nyhedssystem i php

Er der nogle der kender et sted, hvor man kan download et godt gratis nyhedssystem i PhP.
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:08 #1
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:09 #2
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:10 #3
Avatar billede grabber Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:15 #4
Tak for det. Hvis jeg ny tager den der hedder BSNews Script kan jeg se at der skal sættes en MYSQL database op. Hvorledes gør man det? Er der mon en af jer, der vil hjælpe med det. for 200 point
Avatar billede lademan Novice
03. oktober 2002 - 19:17 #5
Har du mysql og myadmin installeret?
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:18 #6
Jeg kan anbefale arktiklerne på http://www.webcafe.dk/
Hvis du kører lokalt kan du installere en mysqlserver: http://www.webcafe.dk/artikler/databaser/installermysql/

Men ellers kig på arktiklerne her - de forklarer også fint hvordan du leger med databaser fra php:
http://www.webcafe.dk/artikler/php/index.html
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:19 #7
Hvorfor anbefaler I ikke Morten's framragende artikler mere? -> www.mbn.dk
Avatar billede lademan Novice
03. oktober 2002 - 19:20 #8
med phpmyadmin bliver veden en helt anden!!
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:20 #9
kwanstudios> Fordi du også skal have mulighed for at komme med et indlæg, og fordi jeg har bedre erfaring med http://www.webcafe.dk/
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:23 #10
De indlæg du finder på webcafe.dk er efter min mening mere vildledende end vejledende? Men lad os nu ikke dreje dette spørgsmål om til en diskussion.. har jeg vist fået rigeligt med advarsler for :)
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:25 #11
:-)
Avatar billede psyc0p Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:29 #12
http://phpuniverset.dk eller www.netcoders.dk
De er nice med mange source codes og tutorials
Avatar billede grabber Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:32 #13
Hej

Tak for de mange svar.
Jeg er interesseret i en nyhedsfætter, hvor der er lagt en trin for trin forklaring ud
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. oktober 2002 - 01:28 #14
et nyhedssystem er jo i virkeligheden bare at smide nogle informationer i en database, og så trække dem ud igen, så er det jo også sjovt og lærerigt selv at lave det, så sæt dig til tastaturet, læs de tutorials der er, og gå så igang med at kode det, det er slet ikke så svært, og du kan jo altid smide et spm på eksperten, hvis der er noget kode der driller
Avatar billede dhunters Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:32 #15
www.rolator.dk

/dhunters
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:32 #16
hvordan gik det så??

mon ikke dette spm skal lukkes?
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 20:24 #17
Lukketid?