Avatar billede bihieee Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:50 Der er 23 kommentarer

HJÆLP!!!

Hej alle sammen!

Min PC, er blevet helt vildt langsom! Jeg ved ikke hvoffor, for et par dage siden var den normal hurtig,
Jeg har tjekket den for virus, har defragmenteret den, kørt scandisk, og tilmed fjernet overflødelige filer, men det hjalp ikke! Det var bare lige pludselig!
Avatar billede troev Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:53 #1
tag backup og formater den
Avatar billede troev Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:53 #2
(hvis ikke der er bedre bud)
Avatar billede peet-49 Novice
02. oktober 2002 - 16:54 #3
Kør en regscan.
Avatar billede ducks Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:55 #4
jeg tror at alle os brugere af eksperten mangler hjælp!
Avatar billede bihieee Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:03 #5
Hvor kan jeg finde RegScan..
Avatar billede peet-49 Novice
02. oktober 2002 - 17:14 #6
Du kan gøre det via kør; men også i windowsmappen, der ligger softwaren til regscan, den klikker du på.
Avatar billede spunk13 Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:17 #7
Gå ind i BIOS og sørg for at alt der hedder noget med cache, er slået til..
Avatar billede rs2000 Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:59 #8
Alt efter hvad OS du bruger,kan det jo være en mulighed med en Systemgendannelse.
Det er vist først i Win ME og nyere der er den mulighed.

PS:Prøv lige at lave en "beskrivende" overskrift næste gang :)
Avatar billede vardepigen Praktikant
02. oktober 2002 - 18:12 #9
Hvis det er sket fornylig, kan du også prøve dette:
Når starter windows 98 vises under opstart, tryk F8 og vælg kun kommandoprompt i menuen.
Her skriver du
scanreg /restore
og i programmet vælger du en dato, der er ældre end da dette problem startede.
Avatar billede vardepigen Praktikant
02. oktober 2002 - 18:13 #10
der er altså "en slags" systemgendannelse i win98
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:14 #11
næste gang får du "#¤%&"#"#¤" en ordenlig overskrift på... du starter sgu da heller ikke en jobansøgning med PLEASE GIV MIG JOBBET!!!

på forhånd tak
Avatar billede vardepigen Praktikant
02. oktober 2002 - 18:15 #12
stefan jensen>>> er det ikke nok med een henstilling.. *S*
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:15 #13
vardepigen - NEJ... ;)
Avatar billede vardepigen Praktikant
02. oktober 2002 - 18:21 #14
http://www.eksperten.dk/spm/257110 :dette er da ikke meget bedre....var det noget med et glashus...*S*
Avatar billede bihieee Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:50 #15
HEEEEEJ Stefan-Jensen, hvis du ikke har andet at sige, end at brokke dig over min overskrift, så kan jo bare holde din KÆFT, og blande dig undenom ik!!!Spade

OG ja en Hentydning ER nok!
Avatar billede bihieee Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:52 #16
Nå, men jeg prøver lidt af hvert så....
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:13 #17
bihieee - slap dog af... jeg havde ikke set det indlæg... undskyld at jeg forsøger at opretholde ekspertens standard da... mange gange sorry
Avatar billede bihieee Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:22 #18
Hm... Ok... me 2... :-)
Avatar billede bihieee Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:26 #19
Nå! Alle sammen, men det var ikke noget med Regscan at gøre,
den hakker stadig, kan det være muligt at det er noget med min
harddisk at gøre? Ka´ den være defekt??
Avatar billede vardepigen Praktikant
03. oktober 2002 - 06:40 #20
hvis du er villig til at investere i norton windoctor/diskdoctor er den meget god til at finde fejl...
Avatar billede bihieee Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:28 #21
Hm... lyder som en meget god idé.    :-()
Avatar billede bihieee Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:30 #22
Tak!
Avatar billede vardepigen Praktikant
04. oktober 2002 - 19:14 #23
husk at lukke spørgsmålet, når du får et svar du kan bruge...*SS*