Avatar billede benderfx Nybegynder
30. september 2002 - 08:34 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvor kan jeg hente...

Skal bruge et direkte link til dreamweaver mx og gidder ikke at være medlem af www. macromedia.com
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. september 2002 - 08:40 #1
?? Er det ikke ærgeligt?

Du vil gerne *gratis* ha' en prøveversion af programmet - men du vil ikke registrere dig.. get real buddy.
Avatar billede benderfx Nybegynder
30. september 2002 - 08:41 #2
pelkjaer> luk røven hvis du ikke har noget ornligt at sige
Avatar billede misbruger Nybegynder
30. september 2002 - 08:42 #3
Hvorfor fanden vil du ikke det?
Giv dog de mennesker der har lavet programmet lidt respekt....!
Jeg er selv medlem, og du bliver ikke spammet, jo mindre du selv vælger det, hvis det er det du er bange for.
...og hvis det er fordi du har paranoia over at du skal downloade programmet, for efterfølgende at cracke det, så kan jeg kun sige..... HA!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. september 2002 - 08:44 #4
benderfx>>Luk selv røven og undlad i fremtiden at oprette sådanne tåbelige spørgsmål med efterfølgende tåbelige kommentarer - idiot!
Avatar billede misbruger Nybegynder
30. september 2002 - 08:46 #5
benderfx -> Jeg må give pelkjaer ret... dit spørgsmål lugter langt væk af ukristne tanker!
Avatar billede Chewie Novice
30. september 2002 - 08:56 #6
Hallooooo god morgen

1) Skal vi ikke lige prøve at holde kammer tonen her på E! !!!!
2) Det er ingen beviser på at benderfx er ude på at gøre noget ulovligt så lad vær med at dømme ham efter hvad i tror !!

http://download.com.com/3000-2048-10013427.html?legacy=cnet
Avatar billede misbruger Nybegynder
30. september 2002 - 09:00 #7
Jeg har ikke dømt ham...endnu :)
Dog mener jeg stadig at han burde skrive sig op som medlem, hvis han ønsker at bruge programmet.....! Det gør ikke ondt at skrive sit navn mm.

benderfx -> Godt ord igen.....!
Avatar billede claus_jac Nybegynder
30. september 2002 - 13:25 #8
Det giver ham også adgang til extensions på macromedias hjemmeside, nogle af dem er ganske nyttige!
Avatar billede benderfx Nybegynder
30. september 2002 - 14:18 #9
jeg skulle bruge det kl 8.30 og valgte selv st finde et sted at hente det og fandt det så chewie kunne ikke bruge dit svar men du får 15 point

alle> jeg skal lave en hjemmeside til min skole ok kl 8.30 var jeg i skole og skulle starte!