Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 16:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Oversæt disse sætninger til tysk og engelsk

Hejsa

Er der en som vil over sætte disse 5 sætninger til engelsk og tysk:

Du har allerede tilmeldt dig maillisten.

Du er nu blevet tilføjet vores mailliste og vil modtage nyheder på den mail adresse som du har opgivet. Du vil modtager nyhederne på dansk.

Tilbage til forsiden

Din mail adresse er blevet fjeret fra miallisten

For at framelde sig dette nyhedsbrev skal du følge til dette link.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 18:42 #1
Er der virkelig ingen der vil/kan det ???
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 20:57 #2
dette er på engelsk:  You've as early as boot yourself maillisten. You are actually been added vores mailliste and vil receive innovations at the mail petition that you've quoted. You'll accepting the novelties at danish. Back to the face Your mail petition has been the feather from miallisten To framework themselves this news letter shall you result to this linker
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 20:59 #3
og på tysk:  Sie haben als baldig als einen Fußtritt geben sich maillisten. Sie sind aktuell gewesen hinzugefügt vores mailliste und vil in Empfang nehmen Neuerungen am Post Gesuch jene Sie haben notieren. Sie werden zusagend die Neuheiten am dänisch. Rücken zur Angesicht Ihrer Post Gesuch ist gewesen die Feder ab miallisten Zu Gerippe sie selbst dieses Nachrichten Brief werden Sie Resultat hierzu Bind
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 21:00 #4
dette er på engelsk:

You've as early as boot yourself maillisten. You are actually been added vores mailliste and vil receive innovations at the mail petition that you've quoted. You'll accepting the novelties at danish. Back to the face Your mail petition has been the feather from miallisten To framework themselves this news letter shall you result to this linker.

og på tysk:

Sie haben als baldig als einen Fußtritt geben sich maillisten. Sie sind aktuell gewesen hinzugefügt vores mailliste und vil in Empfang nehmen Neuerungen am Post Gesuch jene Sie haben notieren. Sie werden zusagend die Neuheiten am dänisch. Rücken zur Angesicht Ihrer Post Gesuch ist gewesen die Feder ab miallisten Zu Gerippe sie selbst dieses Nachrichten Brief werden Sie Resultat hierzu Bind.
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 21:04 #5
You've as early as boot yourself maillisten.

You are actually been added vores mailliste and vil receive innovations at the mail petition that you've quoted.

You'll accepting the novelties at danish.

Back to the face Your mail petition has been the feather from miallisten To framework themselves this news letter shall you result to this linker.

dette var på engelsk...

nu på tysk:

Sie haben als baldig als einen Fußtritt geben sich maillisten.

Sie sind aktuell gewesen hinzugefügt vores mailliste und vil in Empfang nehmen Neuerungen am Post Gesuch jene Sie haben notieren.

Sie werden zusagend die Neuheiten am dänisch.

Rücken zur Angesicht Ihrer Post Gesuch ist gewesen die Feder ab miallisten Zu Gerippe sie selbst dieses Nachrichten Brief werden Sie Resultat hierzu Bind.
Avatar billede mache-sfx Nybegynder
30. september 2002 - 14:35 #6
Sie haben als baldig als einen Fußtritt geben sich maillisten.

Sie sind aktuell gewesen hinzugefügt vores mailliste und vil in Empfang nehmen Neuerungen am Post Gesuch jene Sie haben notieren.

Sie werden zusagend die Neuheiten am dänisch.

Rücken zur Angesicht Ihrer Post Gesuch ist gewesen die Feder ab miallisten Zu Gerippe sie selbst dieses Nachrichten Brief werden Sie Resultat hierzu Bind.

You've as early as boot yourself maillisten.

You are actually been added vores mailliste and vil receive innovations at the mail petition that you've quoted.

You'll accepting the novelties at danish.

Back to the face Your mail petition has been the feather from miallisten To framework themselves this news letter shall you result to this linker.