Avatar billede Wezio Juniormester
29. september 2002 - 01:37 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Køb af knallert

Jeg står i den situation, at jeg skal ud og købe en brugt knallert/scooter30... jeg meget i tvivl om det skal være en knallert eller en scooter?! Hvad er forskellen og hvad er bedst??

Jeg vil maks. gi´ 5.000 kr.. har ikke råd til noget dyrere.. :/ den skal helst ikke være tunet!!

Nogle der har nogle bud, for jeg har ikke forstand på det.. bare den kan køre :))
Avatar billede idm Nybegynder
29. september 2002 - 01:45 #1
det er ikke til at få en ordentlig brugt til de penge du skal give mere hvis du skalhav enogetr der er noget vær... eller kan du lige så godt give pengene væk til en anden. brug 10000kr eller er deb ikke noget vær
Avatar billede themustangman Nybegynder
29. september 2002 - 01:50 #2
Køb en Yamaha Jog det er verdens bedste og fedeste knallert
Avatar billede Wezio Juniormester
29. september 2002 - 01:54 #3
Okay =)  Jeg har fundet en Yamaha jog til knap 5.000 kr. den fejler intet, er det en god knallert?

Jeg har også kigget på en Yamaha DX4 (4 gears), har en ven der har sådan en.. de er gamle, ja, men de ser meget lækre ud.. min storebror siger, at jeg ikke skal vælge sådan en, da jeg ikke er typen der splitter den ad, men bare skal kunne kører på den.. der er meget vedligeholdelse på en DX4?!?
Avatar billede benderfx Nybegynder
29. september 2002 - 02:01 #4
køb en yamaha 4g der er noget der holder og falder aldrig i pris
Avatar billede benderfx Nybegynder
29. september 2002 - 02:02 #5
jeg har haft en yamaha 4g og ved intet om knallerter og scooter men har kun skulle lave noget som bræmsen
Avatar billede Wezio Juniormester
29. september 2002 - 02:05 #6
Okay... nu er jeg som sagt ikke så finger nem, når det gælder om at rodde med knallerter, så jeg vil helst have en knallert, jeg ikke behøver splitte ad og som bare kører... kunne det være en Yamaha 4G?

Og hvor meget er sådan en værd brugt? Har set på den blå avis, at de ligger i prisklassen 3500 - 5000 kr. - er det en fair pris for sådan en?
Avatar billede idm Nybegynder
29. september 2002 - 02:40 #7
en yahama 4g ligger i den pris og det er en faer pris... og så falden den ikke i pris så når du skal sælge den får du det sammen for den som du gav for den....
Avatar billede benderfx Nybegynder
29. september 2002 - 02:44 #8
net-base> ved du noget om knallerter overhoved?

1: det er ikke til at få en ordentlig brugt til de penge du skal give mere hvis du skalhav enogetr der er noget vær... eller kan du lige så godt give pengene væk til en anden. brug 10000kr eller er deb ikke noget vær

2: en yahama 4g ligger i den pris og det er en faer pris... og så falden den ikke i pris så når du skal sælge den får du det sammen for den som du gav for den....

ne 2 er lidt efterlinign af hvad jeg sage???

men 1 hvor du siger man ikke kan få en ordelig knallert for 5000,- hmmmm
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 08:18 #9
http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=556

på denne side er der knallerter fra a-z og scooter og findes i alle priser  og størrelser
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 08:19 #10
der er 15 forskellige sider så der er nok at vælge imellem
Avatar billede themustangman Nybegynder
29. september 2002 - 11:35 #11
Jog holder skuda også prisen, hvis man ellers bare passer på den...
Avatar billede idm Nybegynder
01. oktober 2002 - 08:13 #12
benderfx -> Ja jeg ved noget om knallerter... Jeg har selv en Suzuki RMX...

Men det gør du jo ikke... VEL?