Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:23 Der er 81 kommentarer og
1 løsning

Hvad giver man en mand som har alt??

Hej Alle!!
Jeg har det problem, at min onkel fylder halvtreds...
Det andet problem er, at han har alt, og han derfor ikke ønsker sig noget...
Han har ingen hobby, og han arbejder som leder i et IT firma. Han har alt hvad han ønsker sig med computere, så det kan man heller ikke gi' ham...

Er der nogen som kan hjælpe en desperat gavegiver??
Avatar billede rbl Praktikant
28. september 2002 - 23:25 #1
Hvis han kan lide whisky, så køb en god 12 års en
Avatar billede dmcn Praktikant
28. september 2002 - 23:26 #2
Du giver ham da B&O's designede in-ear-øretelefoner, som jeg lige har vundet, og sælger hvis du byder nok. ;)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
28. september 2002 - 23:26 #3
Et eksperten pro medlemsskab.
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. september 2002 - 23:27 #4
Hvad med tid?? Har han det??
Ellers en god klassisk kan være et gavekort til div. gode ydelser - bilpolering, rengøring, skovtur, bagning, mm..
Avatar billede runeevers Nybegynder
28. september 2002 - 23:31 #5
Eller en aften på waterloo :D
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:32 #6
Whisky, er sat til overvejelse...
Han hører ikke meget musik, så det ville være spild af penge på et par øretelefoner...

Han har ikke brug for eksperten Pro, da han i forvejen kender til de sværeste problemer og svar...

Det med tid har han nok af...
Hans kone låner bilen, da hun er laborent og derfor har vagter...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:33 #7
Waterloo tror jeg ikke han bliver så glad for... :)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:34 #8
Hvilket prisleje taler vi om?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:36 #9
Eh... 3k,-
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. september 2002 - 23:38 #10
hvis han ingen hobby har, men masser af tid. Kunne du give ham et golf begynder sæt :)  Så kan han stå ude på greenen og snakke om alle de ting han har, mens han potter et par bolde.
Tror det ville være en kanon ide
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:38 #11
http://www.gadgetshop.com/tgs/defaultframes.asp

Manden der har alt....

Det kunne være:
Soundbug, SPY CALCULATOR eller  SEA SCOOTER
Der er også andre fede ting på siden ;-)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:41 #12
Ellers søg på gadget og der vil dukke en masse gode sider op med andeledes ting og sager,,,
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:41 #13
Han har en rygskade, så han udøver ikke fysisk hårdt arbejde, og sport...
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:42 #14
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:44 #15
Orbitor Electronic Listening
Was $ 69.95  Now$ 59.95  Save $10
--------------------------------------------------------------------------------
Our Electronic Listening Device is so Powerful a Human Conversation Can be Heard over 300 Feet Away!

http://www.gadgetuniverse.com/cgi-bin/sgin0101.exe?FNM=21&T1=Tm+341&UID=2002092814480938
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:45 #16
Det skal også være noge han har lyst til at bruge...
Har du måske set en 50årig mand, fise rundt på et elektrisk løbehjul på Rådhuspladen i København?????
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:46 #17
Det skal kunne købes i Danmark...
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. september 2002 - 23:46 #18
så giver du ham en cady (tror jeg det hedder) og en af de der spasser jeep golf folket kører i. Så skal han bare stå ud af bilen, gå over til cadyen, få sit hjern og skyd til bolden. Så skal han gå over i jeepen igen og kører til næste hul.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:49 #19
Jeppe min onkel sælger den der kører rundt med benzin motor.... Også er det ikke engang løgn, problemet er bare at de koster over 3K

Forskellen på mænd og drenge, er kun prisen på lejetøjet.... Jeg er sikker på din onkel syntes det ville være sjovt.... men ok.... Køb en "tør" gave som alle de andre....
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:49 #20
Jeg tror ikke at han bliver glad for en goldbil, og endnu en udgift til golfklubbens medlemskab...
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:49 #21
Det skal kunne købes i Danmark... Why?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:51 #22
Fordi at jeg ikke gider rende rundt i verden, for at finde en gaver over nettet, med et dårligt billede, og samtidig betale told, fragt etc.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:51 #23
Så køb dog et par underdrenge, og et par sokker, måske en cigar oven i hatten.... det vil han sikkett sætte pris på.... han vil tænke tilbage på den gave og tænke wow.... Not
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
28. september 2002 - 23:55 #24
han ryger ikke...
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. september 2002 - 23:55 #25
Du skal da ikke rende rundt.... det er jo en shop på nettet...

Problemet er bare i lille danmark, kan du kun finde det samme so alle andre også giver din onkel....

Giv ham en gave han vil tænke tilbage på, han husker dig for, en han kan morere sig med, og kan bruges mere en en gang,....

Skild dig ud fra mængden af gaver der somregl er til en 50 år føds'dag....

Men held og lykke med det,...

- Cybermaster -
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. september 2002 - 23:56 #26
Ellers så find dig en "hobby" selv, og gå igang med det hjemmelavede...
fx. maling/decoupage - så kan du let lave både malerier, krus, indpakning, forklæde mm.

3k er et stort beløb synes jeg, men hvorfor ikke noget mere "personligt"???
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
28. september 2002 - 23:57 #27
en god flaske conjack
Avatar billede orca Nybegynder
29. september 2002 - 00:00 #28
Køb et gavekort til en uforgemmelig aften på en strip klub i byen med at par af hans venner. Ingen 50-årige kan blive skuffede over det!
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:01 #29
Cognac er en mulighed...
Jeg har allerede en hobby, men det gider han jo ikke...

Jeg skal ikke være alene om gaven, så det skal være en større, men neutral gave...

Har tænkt på en selvnavigerende græsslåmaskine, men jeg tror at hans schefer og de to katte vil forsøge at fange den...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:03 #30
Det med stripperbaren, vil han sikkert blive glad for, men jeg tror ikke hans kone vil blive vildt begejstret, så den 'stryger' vi... Arrhøm...
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:06 #31
hvad er din hobby
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:07 #32
Han gider ikke gå ud... Han er en type, som elsker sin krydsogtværs, og bliver helst ved den...
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:07 #33
hvad så med en bar.. han skal da have en bar der hjemme i stuen eller i kælderen
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:08 #34
Min hobby er astronomi, men det gider han ikke...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:09 #35
Han har ikke plads til en bar... heller ikke i kælderen... Og hvis han havde, ville den ikke blive brugt... Ellers udmærket bud!!
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:09 #36
så køb da en kiggert til ham.. han siger det ikke er noget for ham. det bliver det måske hvis han har en selv
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:10 #37
køb et pool bord til ham eller biliard bord
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:11 #38
Da han ikke har den ringeste interesse for astronomi, og helst vil sidde og zappe eller gætte krydsogtværs, tror jeg ikke en kiggert er noget for ham...
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:11 #39
bobbelbad eller en svimming pool
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:12 #40
en parabol med alle kanaler
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:13 #41
Pool, bliver for dyrt, og bobblebad er sat til overvejelse...
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:14 #42
DvD afspiller med surround og supwoufer
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:14 #43
man kan købe brugt pool bord
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:15 #44
bare kig i den blå avis
Avatar billede kartolux Nybegynder
29. september 2002 - 00:15 #45
50 år
IT-leder
Hører aldrig musik
Har en rygskade
Ryger ikke
Gift med en intelligent kvinde
Elsker kryds og tværs
Ville aldrig bruge sin nye hjemmebar

Gud fader en idiot. Giv ham et tørt rugbrød. Vedhæft en kvittering, de fortæller ham, at han aldrig vil kunne finde et billigere brød i hele verden. Det går den slags fjolser op i...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:16 #46
parabol, dvd og surround har han allerede...
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:17 #47
kartolux hvad er det for noget pis at komme af med ??
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:18 #48
et tv i køkkenet
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:19 #49
Poolbord har han...

Rugbrød sat til overvejelse!!
Han er han er skam højt begavet!!
Avatar billede kartolux Nybegynder
29. september 2002 - 00:19 #50
Sådan en grå person elsker at være grå og sparsommelig
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:19 #51
bare som extre så giv ham et krys og tværs magasin
Avatar billede tumben Novice
29. september 2002 - 00:20 #52
køb sådan en cube..du ved sådan en firkantet dims..der består af 9 x6 kvadrater..i 6 forskellige farver...så går det ud på at få farverne til at være ens på allesider...så er han beskæftiget de næste mange måneder
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:20 #53
giv ham en hund til så kommer han også ud at røre sig
Avatar billede kartolux Nybegynder
29. september 2002 - 00:22 #54
Bor han i en lejet lejlighed?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:23 #55
TV i køkkenet har han...
Sparsommelig er han ikke.... Så ville jeg jo kunne finde på noget!!!
Kryds & Tværs-maggasiner har han masser af!!
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:25 #56
et løbe bånd
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:25 #57
giv ham en masse cognac
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 00:26 #58
giv ham penge hvis han ikke er sparsommelig så giv ham penge
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:29 #59
En cube har han...
Hund har han,
Han har som sagt rygskade, så han udøver ingen form for sport...

Inden nogen poster, så læs hvad der er af oplysninger over dette afsnit!!!
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:35 #60
Penge har han nok af...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 00:38 #61
Ikke flere??
Avatar billede tumben Novice
29. september 2002 - 00:51 #62
10 behandlinger hos en zoneterapeut.....et gavekort til et spabad...en massage pude til bilen...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. september 2002 - 00:57 #63
En god whisky var et ok forslag. Lad dog være med at købe en triviel Chivas, Glenfiddich eller anden "popwhisky". Jeg kan anbefale en god Islay. Mine favoritter herfra er Port Ellen eller Ardbeg. Du kunne naturligvis også vælge Lagavulin (også en Islay), der er kåret som ikke mindre end verdens bedste whisky. Alle flasker koster i DK omkring de 600,-

Alternativt kan et gavekort til en kroweekend, eller bare et restaurantbesøg være en god gave til en travl mand.
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
29. september 2002 - 08:28 #64
giv ham dog et gavekort på en rejse med fly til et eller andet sted
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
29. september 2002 - 08:31 #65
hvilket firma er han leder for? Du kunne evt. give ham et gavekort til en corporate identity (til en værdi af 25.000), men så siger vi du kan få den til 3.000? (Jeg er medindehaver, og head art director, ved hybridbureauet effekt²)
Avatar billede torben.s Nybegynder
29. september 2002 - 10:19 #66
en flyvetur i en russisk mig jager. pris "kun" ca 90,000 kr
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. september 2002 - 10:42 #67
ekspertmaage, læser du ikke dine mails? - du er flere gange blevet bedt om at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/262937 - Du har en frist til i morgen tidlig. Er der ingen reaktion inden da, deaktiveres din brugerprofil.

(andre: undskyld dette indlæg)

NanoQ/coadmin
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 11:56 #68
En massagepude til bilen, lyder som et godt bud...
En god Islay er også et godt bud...
Rejse gider han nok ikke... Han er tit i USA, for at give en hånd med firmaet dér ovre...
Avatar billede torben.s Nybegynder
29. september 2002 - 12:09 #69
et par gummitrusser med anusplug :D
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 17:50 #70
NAARJ ikke lige sagen!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. september 2002 - 17:52 #71
hvad man gi´r en mand der har alt?? svaret er enkelt: Penicillin *LOL*
Avatar billede torben.s Nybegynder
29. september 2002 - 17:53 #72
*LOL* :D
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 18:44 #73
:)
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. september 2002 - 19:07 #74
Den dér massagepude var måske værd at overveje!!
Tak for idéen!!
Send endelig flere, hvia I skulle støde på noget
Avatar billede tumben Novice
29. september 2002 - 19:34 #75
..det er det jeg mener..har selv 25 års erfaring med ryggen..og er skåret op flere gange ..køb en dyr en til bilen..eller sådan en til sofaen med genopladelige batterier
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:51 #76
Syns at jeg har set sådan en hos NB Køkkengraj...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
06. oktober 2002 - 20:50 #77
OK!! Tumben får point'ene...
Tak til alle for deres gode svar!!!
Avatar billede tumben Novice
07. oktober 2002 - 10:23 #78
takker .håber han blir glad for "den"...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
07. oktober 2002 - 19:23 #79
Det gør han sikkert... Ellers lever han ikke længe nok til at fortryde at han ikke blev glad!! :)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. juni 2007 - 21:39 #80
Avatar billede gavetilham Nybegynder
24. februar 2014 - 14:22 #81
www.gave-til-ham.dk

Har netop disse gave forslag.. Det er sjovt nok min egen side, men jeg ved hvertfald det kan benyttes til dette formål :)
Avatar billede runeeirby Nybegynder
07. juni 2014 - 23:46 #82
http://sendentanke.dk - kunne være en mulighed. Her er der ihvertfald nogle muligheder som du kan sende til din onkel.

Mvh Rune