Avatar billede pulzu Nybegynder
25. september 2002 - 20:00 Der er 22 kommentarer

JackinWorld.dk redesignet

Hvad synes I?

http://www.jackinworld.dk/

Gerne karakter på 13-skalaen for

- design
- brugervenlighed
- funktionalitet
- ?

( Og husk at begrunde dem, hvis du vil hjælpe )
Points til alle, positive som negative svar.
Og det er altså 150 til deling :o)
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2002 - 20:06 #1
MEGET, meget kedeligt design - det indbyder overhovedet ikke til at læse videre - der er ingen nytænkning i dit design.

Brugervenligheden.. tjaeh der er jo ikke så meget på sitet endnu.

Jeg synes helt klart du bør lækker lidt mere "porno" i dit site -

8@13
Avatar billede km-software Nybegynder
25. september 2002 - 20:06 #2
jeg syndes det er en pæn side og det hele passer sammen godt arbejde
Avatar billede pulzu Nybegynder
25. september 2002 - 20:13 #3
superior:
Indbyder ikke til at læse videre? Hvad mener du sådan mere specifikt?
Jeg vil netop **ikke** gøre det til for meget porno (popup, for mange bannere, etc.)

km-software:
Thanx
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
25. september 2002 - 20:13 #4
Ekstremt kedelige farver.. Og så kunne du nok godt bruge lidt grafik.. :)
Brugervenlighed.. Tja.. Der er jo ikke ret meget..
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:13 #5
6@13

designet er ikke noget særligt .. og farverne er kedelige
brugervenlig er sitet helt sikkert men nok pga de begrænsede muligheder.
funktionalitet .. ja det virker ihvertfald ..

nogle inspirerende billeder ville ikke være helt af vejen.
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:16 #6
opbygningen er ret så standart .. phpnuke ville være pænere selvom det ikke siger mig meget..
Avatar billede pulzu Nybegynder
25. september 2002 - 20:21 #7
angel_seraphiel:
Jeg synes at den friske grønne farve giver siden et strejf af "ungdom".
Jeg vil give dig ret i, at der på nuværende tidspunkt ikke er så overvildt meget guf.

loadet:
Som sagt ovenfor ang. farverne.
Begrænsede muligheder? Uddyb.
Billeder er der i billedgalleriet - men det koster.
Tænker du på at lægge nogle "smagsprøver" ud?
Opbygningen har jeg 100% lavet selv - tro mig eller ej, jeg synes faktisk det er pænt :o)
Jeg er enig med dig i, at phpNuke er grimt :-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:23 #8
med begrænsede muligheder mener jeg at du ikke har 1000links med sublinks og besværlig navigering .. så det er overskuligt og derfor også brugervenligt.
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:24 #9
ja ok billeder koster .. men et logo og lidt andet grafik ... flash eller andet ville hjælpe på din site .. den er lidt "bar" lige nu syntes jeg.
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:24 #10
og ja smagsprøver ville ikke være dårligt.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
25. september 2002 - 20:27 #11
- design: 6@13
Ikke det mest spædene design :) men på den anden side... Det er enkelt og behage ligt at se på... Men der mangler lige som et Logo eller sådan noget.. :)

- brugervenlighed: 9@13
Der er ike rigtigt noget at rafle om :)... Siden er nem og finde rundt på og ja...  det er vist det...

- funktionalitet: ?@13
Man skal jo være logget ind for at se de fleste af funkionerne... Og det gad jeg ikke rigtigt... :)...

Overall: 7@13
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:27 #12
hvis det skal have en opbygning i den der retning kan jeg bedre li noget i stil af http://www.phpuniverset.dk/  lidt stærkere kontraster i farverne .. og feks lidt afrunding af alt det firkantede .. som i bunden af siden.

jeg mener at dit farvevalg kunne spices lidt op .. du behøver ikke gå helt væk fra det.
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. september 2002 - 20:29 #13
kedelig opsætning. og kedelig font. brug marginer eller noget andet der skaber afstand imellem sidens elementer. ingen farver (det er også kedeligt).

jeg prøvede menuen nederfra: "du skal være logget ind". Og det rejste det uundgåelige spørgsmål "Hvorfor skulle jeg ønske at 'blive medlem' så jeg kan logge ind?". Intet svar på forsiden. men vis 'FAQ' og et ekstra klik fik jeg da endelig at vide hvad siden handler om. Ærlig talt, det lærte jeg mig selv for fyrre år siden :-)

De eneste kundergruppe jeg rigtig kan forestille mig til din side er pædofile der melder sig på i håb om at se billeder af små drenge. Men drengene er nu nok alt for sky til at melde sig (og ihvertfald til at sende billeder), så jeg tror selv de pædofile bliver skuffede.

kan kun erklære mig enig med wannabe:
    "det her gider jeg squ da ik bruge 2 minutter af mit liv på!"

mvh JakobA
Avatar billede pulzu Nybegynder
25. september 2002 - 20:30 #14
enragedbudda:
Jeg arbejder på et logo.
Det er gratis at oprette sig som bruger ;o) (og meget nemt..)

loadet:
spices up på hvilken måde...?!
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. september 2002 - 20:31 #15
som jeg sagde .. grafik .. billeder, flash, farve ændringer ... hvad du nu kan finde på.
Avatar billede pulzu Nybegynder
25. september 2002 - 20:32 #16
jakoba:
På forsiden står der FAQ#2 "Hvad er denne side?"
Mht. til billeder - er der SELVFØLGELIG ingen billeder af hverken små eller halvsmå drenge - så er dét da slået fast.
Pædofile=nej tak og brændes med en ildsav
Avatar billede pulzu Nybegynder
25. september 2002 - 20:32 #17
loadet: i'm working like crazy :o)
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2002 - 20:52 #18
da jeg skrev mere "poro" mente jeg at jeg gerne vil "in the mood"
Hvis det er en side om onani-teknikker bør man vel gøre et eller andet for at få brugeren til at føle lidt varme og velkommenhed
Avatar billede pcnormann Nybegynder
26. september 2002 - 09:37 #19
Den giver mig overhovedt IKKE lysten til at oprette ét med-lem-skab. Sidet har overhovedet ikke noget at lokke/tilbyde (login krævet, hvorfor så vise siderne???). Lav en flot indgang med en kort enkelt beskrivelse og lidt appetit fotos/grafik hvorfra oprettelse kan ske.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
26. september 2002 - 10:10 #20
appropos "kedeligt design": Tjek lige originalen her http://www.jackinworld.com/expert/index.html
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2002 - 11:49 #21
Tjaeh det ville være synd at sige den var sprælsk i forhold til hvad indhold der skulle være på den.

For det første har man ikke mulighed for at se noget som helst på siden uden at være medlem... Var det måske ikke meget godt at fange brugerens opmærksomhed med nogle flere farver, billeder, og måske noget lidt mere fangende tekst?

Din idé er da sjov nok, men du skal nok gøre lidt mere ud af det med at få "fanget" brugeren...
Avatar billede justdoit Nybegynder
27. september 2002 - 15:55 #22
Det et faktiske en pænt klam side, her tænker jeg på indholdet :0(