Avatar billede wfarm Nybegynder
23. september 2002 - 14:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Boot manager

Hejsa!
Jeg køre med linux som mit primære styresystem, men jeg har ladet mig overtale til at prøve XP med dual boot. Problemet er at en af mine venner også har prøvet at installere XP _efter_ han installerede linux, hvilket resulterede i at hans boot manager røg sig en tur, så han nu ikke kan boote i linux.

Der findes en boot manager i XP, men den underkender Linux som et styresystem der kan bootes på. Så hvordan installere jeg XP uden det fucker min boot manager?
Avatar billede signout Nybegynder
23. september 2002 - 14:41 #1
Luk venligst dette spørgsmål
Det er ikke tilladt at åbne flere spørgsmål om det samme
Avatar billede ladyhawke Novice
23. september 2002 - 14:42 #2
Husk du ikke må have to identiske spørgsmål :o) (Bare luk det ene...)
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
23. september 2002 - 14:42 #3
Signout slap af ham ramte jo bare send spørgsmål 2 gange
Avatar billede ladyhawke Novice
23. september 2002 - 14:42 #4
hmmm, 2 sjæle én tanke ;o)
Avatar billede ladyhawke Novice
23. september 2002 - 14:43 #5
mcpoppe >> nej han gjorde ej, det er i hver sin kategori...
Avatar billede wfarm Nybegynder
23. september 2002 - 14:47 #6
hest
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2002 - 16:48 #7
Kig ind på www.helgec.goggle.dk der kan du få svar på dit spørgsmål og der er ingen cencur