Avatar billede johnbp Nybegynder
22. september 2002 - 22:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

kan ikke slette fil

hej
jeg har en avi fil som jeg ikke kan slette eller flytte jeg har prøvet at logge ind som admin og xp siger bare filen bruges af et andet program
hvad gør man så ???
john
Avatar billede km-software Nybegynder
22. september 2002 - 22:10 #1
prøv og genstart computen og se om det hjælper
Avatar billede johnbp Nybegynder
22. september 2002 - 22:12 #2
rettelse xp siger filen muligvis bruges af et andet program
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. september 2002 - 22:12 #3
Det er vist en fejl i windows, http://windowsupdate.microsoft.com prøv den.
Avatar billede johnbp Nybegynder
22. september 2002 - 22:15 #4
jeg har lige instaleret sp1 så der er ikke flere opdateringer
Avatar billede km-software Nybegynder
22. september 2002 - 22:16 #5
har du prøvet og genstarte
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. september 2002 - 22:20 #6
http://pub6.ezboard.com/fgamerszone64493pcgames.showMessage?topicID=889.topic

det nederste spørgsmål, jeg er ik helt sikker på om det har noget at gøre med dit nuværende prob.
Avatar billede prodic Mester
22. september 2002 - 22:27 #7
Et gæt : Den avi-fil stammer fra et program. Kører det program endnu eller har du forsøgt at slette filen uden at programmet kører?
Avatar billede johnbp Nybegynder
22. september 2002 - 22:29 #8
esoulman > lav lige et svar det virkede perfekt
Avatar billede johnbp Nybegynder
22. september 2002 - 22:30 #9
Total fejl håber du kan få pointne fra km software som ikke vartil nogen hjælp eller laver jeg et nyt spørgsmål til dig
Avatar billede km-software Nybegynder
22. september 2002 - 22:36 #10
hvorfor skal han havde nogen point fra mig ???????????????
Avatar billede johnbp Nybegynder
22. september 2002 - 22:40 #11
sorry jeg er lidt træt og min øjne må have spilet mig et pus for jeg troede at jeg havde trykket på accepter ud for dit navn. men hvis det er til nogen trøst så går jeg snart i seng godnat til dig.
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. september 2002 - 22:42 #12
oki :)
Avatar billede km-software Nybegynder
22. september 2002 - 22:44 #13
det er bare helt iorden det er jo hvad der kan ske når man er træt Godnat da