Avatar billede cyber_christian Nybegynder
22. september 2002 - 20:42 Der er 7 kommentarer

Oversættelse: Fra engelsk til dansk !!

Hej allesammen !!

Dette spørgsmål er egnet til en moden bruger der er god til at forstå og oversætte engelsk til dansk !!
Men det skal lige siges at hvis du er under 18 bedes du ikke ikke deltage i spørgsmålet da der indgår "voksne" ord med i oversættelsen!!

Jeg skal have oversat en side til en "Læge portal" ang. noget med forhuden på penis. Problemet er at jeg ik har tid, har så meget arbejde for, og er ikke proffesionel til sproget... Så hvis en af jer der forstår jer på emnet og ville linke jer hen til denne url:
http://www.circlist.com/preferences/feelcut.html
og oversætte det til mig, ville jeg sætte stor pris på det. Du kan evt sende det til min email: christian@lovenet.dk når du er færdig. På forhånd tak.

mvh. Christian
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
22. september 2002 - 20:45 #1
tror ingen gider oversætte det der tl dansk de tsvarer til 5 sider med skrift type 12
Avatar billede pfp Nybegynder
22. september 2002 - 20:48 #2
Vil gerne oversætte det, men det bliver ikke for point..
Avatar billede erran Nybegynder
22. september 2002 - 20:57 #3
Er det det hele der skal oversættes?
Avatar billede cyber_christian Nybegynder
22. september 2002 - 21:34 #4
Nej undskyld... Har glemt at skrive:
Det er kun det der er på de 2 store billeder der skal oversættes... resten kan være lige meget, brugerne skal bare vide hvordan de kan gøre !!
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2002 - 21:54 #5
The Doors.  "Strange Days"

        People are strange when you're a stranger
        Faces look ugly when you're alone
        Women seem wicked when you're unwanted
        Streets are uneven when you're down

        When you're strange
        Faces come out of the rain
        When you're strange
        No one remembers your name
        When you're strange

        People are strange when you're a stranger
        Faces look ugly when you're alone
        Women seem wicked when you're unwanted
        Streets are uneven when you're down

        When you're strange
        Faces come out of the rain
        When you're strange
        No one remembers your name
        When you're strange

        Faces come out of the rain
        When you're strange
        No one remembers your name
        When you're strange

mvh JakobA
Avatar billede cyber_christian Nybegynder
22. september 2002 - 23:06 #6
Hvad fanden er det du laver ?!
Hvad skal det betyde?!
Det har intet at gøre med spørgsmålet, vil gerne have lidt seriøst respons her !!
Avatar billede cyber_christian Nybegynder
25. september 2002 - 00:07 #7
Er der ingen der vil tjene point på det ?!
Hmm... ok hvis en af jer kan afleverer det oversat til min mail: hk2000@sol.dk inden på fredag vil jeg give vedkommende 200 kr,- som jeg overfører til "din" bankkonto, men husk at sende dit reg.nr. og kontonr. i samme brev!!