Avatar billede t.lerche Nybegynder
22. september 2002 - 17:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Okipage 8W Lite... giver bøvl..i win2K

Okipage 8W Lite forsøges installeret som netværksprinter over en printserver gennem almindeligt printerkabel.. OS: Win2K, Edimax printserver, den korrekte port er angivet men der kommer ikke hul igennem...
Ny driver er downloadet, og installeret
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. september 2002 - 10:51 #1
Jeg kender ikke lige Edimax´ printservere, men fungerer de som hovedparten af de printservere jeg er løbet på, har den jo et web interface.

Er der ikke en status side her, du kan se på, hvad der kan være galt?

Du kan formentlig sagtens skrive en testside ud fra printserveren - har du prøvet det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. september 2002 - 16:03 #2
...og hvilken type printopkobling kører du? - LPR eller RAW?
Avatar billede t.lerche Nybegynder
13. oktober 2002 - 10:52 #3
jeg har nu prøvet alt... og haft en anden "pc-ekspert" til at kikke på problemet... den kan bare ikke...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. oktober 2002 - 12:50 #4
Det var ikke meget feedback du gav mig - så er det også svært at "troubleshoote".
Avatar billede t.lerche Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:00 #5
jeg ved godt at ikke har haft de bedste betingelser for at kunne svare på dette spørgsmål... men resultatet er at, da manden jeg prøvede at hjælpe blev utålmodig leverede printeren tilbage og købte en anden... den virker der imod uden problemer... så det var vel egentlig bare spile af både Din og min ulejlighed, men jeg takker for interressen og håber ikke at du føler dig misbrugt ;)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. oktober 2002 - 13:30 #6
Nej - det er helt i orden....