Avatar billede w13 Novice
20. september 2002 - 12:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

LOGO

MIN VEN (ikke mig) har lige oprettet en hjemmeside...
( http://www.counterstrikenet.tk )
...Og jeg ville gerne hjælpe ham med at lave et banner! Desværre har jeg endnu ikke et ordentligt program (såsom Photoshop o.lign.) og jeg er heller ikke særlig god til designet af banneret, så er der nogle her som vil prøve at lave et banner som måske kunne bruges? Der er ingen specielle ønsker om størrelsen. Bare "normal" bannerstørrelse (ca.) og det skulle selvfølgelig gerne passe til hjemmeside. (Her er den lige igen: http://www.counterstrikenet.tk )

Dette er ikke noget seriøst for penge. Der forlanges derfor ikke at banneret skal være et kunstværk. Bare "normal" bannerstørrelse. ( Det kunne eventuelt bruges til bytning med andre hjemmeside og selvfølgelig også som overskrift!)

Alle er velkomne til at prøve...

( Pointene går til den som kommer med det banner, der bliver valgt, og hvis mere end ét banner vil blive brugt, bliver pointene fordelt imellem dem! )
Avatar billede w13 Novice
20. september 2002 - 12:12 #1
(Hold jer endnelig ikke tilbage, bare fordi nogle få har svaret! Der skulle gerne være nogle at vælge imellem. :')
Avatar billede kunze Nybegynder
20. september 2002 - 12:25 #2
Hvad skal der stå på banneret ? ;)

Mvh
Kunze
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
20. september 2002 - 12:51 #3
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
20. september 2002 - 12:58 #4
jeg prøver også lige
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
20. september 2002 - 13:06 #5
web banner:
http://www.ultraz.dk/hb5v6/w13.gif

Det er denne størrelse, man bruger når man evt. melder sig ind på danban, tradedoubler mm. og bannerbytte.

--> HB5v6
Avatar billede w13 Novice
20. september 2002 - 15:23 #6
Det behøver ikke at stå noget specielt. Måske bare stå hjemmesidens navn. (Counterstrikenet)
Avatar billede w13 Novice
20. september 2002 - 18:15 #7
Jeg skal bruge flere forslag... Ingen der vil forsøge sig?
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
20. september 2002 - 18:29 #8
kommer med et til lige om lidt..
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
20. september 2002 - 18:42 #9
Avatar billede w13 Novice
20. september 2002 - 18:54 #10
Tak "wanger.dk"... Desværre kan jeg først vise bannerne til min ven på mandag, da vi ikke ses før, så jeg vil gerne have flere bud! :-)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
20. september 2002 - 20:11 #11
har et sidste bud her....

http://www.wanger.frip.dk/w13-4.jpg
Avatar billede alca Nybegynder
21. september 2002 - 13:20 #12
Fede bannere wanger!
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
21. september 2002 - 17:16 #13
takkr
Avatar billede syvon Nybegynder
21. september 2002 - 21:30 #14
skulle da også lige prøve

http://80.196.150.242/exp/csn.gif

/syvon
Avatar billede w13 Novice
22. september 2002 - 08:49 #15
Syvon>>  Jeg kan desværre ikke se banneret. (Den siger, at siden ikke findes...)
Avatar billede syvon Nybegynder
22. september 2002 - 21:15 #16
så kan du se det serveren var gået ned

/syvon
Avatar billede proloque Nybegynder
26. september 2002 - 00:10 #17
Jeg vil da også godt forsøge mig, men jeg starter først imorgen.. skal i seng nu..
// Proloque
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
27. september 2002 - 14:49 #18
ja så blev det fredag...
Avatar billede w13 Novice
27. september 2002 - 15:09 #19
I know, men mig (eller "Jeg" eller hvad det nu hedder) mødes ikke så tit! Jeg skal nok skynde mig :')

(Jeg glemmer jer ikke!)