Avatar billede rasmust Nybegynder
19. september 2002 - 20:07 Der er 3 kommentarer

Hente billeder fra temp internet files automatisk

Hej, nu har jeg synkroniseret en hjemmeside. Så der ligger altså omkring 10.000 filer i min Temporary Internet Files. Dem ville jeg gerne have kopiret over i en mappe, som hedder det samme, som deres internet adresse (hvis i kigger i temp internet files, kan i se en fane der hedder internetadresse).

Man skal altså endte med at have en flot mappe struktur, som f.eks, istedet for at alle filerne ligger i samme mappe.

www.siden.dk
    ---->/mappe1
          ------>billede121.jpg
    ---->/mappe2
          ------>/undermappeigen

hvis i forstår hvad jeg mener. Det er lige meget hvordan det sker, om det er et program, script eller noget andet sejt. Det skal bare ske automatisk !
Avatar billede sukos Juniormester
19. september 2002 - 20:09 #1
Hvorfor ikke se navnet på den side du har gang i?
Avatar billede rasmust Nybegynder
19. september 2002 - 20:15 #2
:) det er frække sager, så jeg ved ikke om det er helt lovlig, men jeg har altså rippet en hjemmeside for alle dens billeder.

Hvis man er heldig kan man gøre det via cuteftp, eller bare lave et php script, som åbner alle billederne, (hvis de hedder 001.jpg, 002.jpg og derop af). Men det gør det ikke på denne side. Så jeg har kun fået lagt alle billederne ned i min temp internet files.

Ville meget gerne få kopiret de filer over i en rigtig mappe, med undermapper ligesom på siden jeg har rippet. (lulle.dk)
Avatar billede sukos Juniormester
19. september 2002 - 20:17 #3
narhoved!