Avatar billede orca Nybegynder
17. september 2002 - 22:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Banner system

Hej alle. Har i nogle gode erfaringer fra banner systemer som i kan dele ud af? Det skal være nogle som både tilbyde betalingsbannere, og evt. bannerbytsystemet.

Jeg selv har prøvet DanBan (har dårlige erfaringer, betaler ikke). Tradedoubler (registrerede ikke klik). Aboom.net er jeg ved lige nu, men de har tilsyneladende kun 468*60 hos gavefeber.dk og lejebolig.net (begge deres egne sites)... og det er ikke lige den målgruppe mit site har.

Har i nogen forslag?

Mvh Mark
--
www.improve.dk
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2002 - 22:25 #1
Reklamenet.dk er kun en affiliate side, men har kun gode erfaringer med dem.....

mvh.
Questis.dk
Avatar billede orca Nybegynder
17. september 2002 - 22:46 #2
Et hurtigt kig i deres katalog får mig nu til ikke at bruge dem. De fleste af deres sites ligner noget amatørværk. Sites der skal bruge kinesiske skrifttyper, og som fortæller om hvordan man tjener penge på nettet. Så tror jeg dog at aboom er bedre :)
Avatar billede popsy Novice
18. september 2002 - 06:07 #3
Forstår ikke din utilfredshed m. DanBan, jeg har modtaget en check fra dem.
Avatar billede orca Nybegynder
18. september 2002 - 08:55 #4
popsy -> Hvis du kigger i diskussionsforummet kan du meget hurtigt se at jeg ikke er den eneste. Der er mange som er utilfredse over manglende betalinger.
Avatar billede popsy Novice
18. september 2002 - 10:42 #5
Ok, kiggede lige på den seddel der fulgte med checken, det er ca 1 år siden jeg fik penge af dem, så meget kan være ændret
Avatar billede orca Nybegynder
18. september 2002 - 22:16 #6
Jeg tror jeg lukker, selvom det ikke rigtig blev til noget får du pointene questis :)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
21. september 2002 - 23:01 #7
nu kan vi jo ikke tillade os at bashe danban og tradedoubler men vi har hørt mange skræk historier fra vores affiliates ( www.payout.dk )

Den værste var nu tjenester.dk efter min mening... nogen der fik betalinger fra dem???
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. februar 2003 - 13:00 #8
payout.dk > Jeg har endnu ikke fået mine penge fra jer, selv om Jens lovede for et par dage side at det skulle være i orden nu!
Avatar billede orca Nybegynder
12. februar 2003 - 13:13 #9
Jeg har personligt også hørt mange flere historier om payout.dk end jeg har om danban og tradedoubler. Ihvertfald i forhold til størrelsen af udbyderne.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. februar 2003 - 13:17 #10
De skylder mig 1000 kroner nu, det er hvad den er nået op på, jeg kan hverken komme i kontakt med dem på deres telefon nummre som de siger man kan mellem 12-16, de er ikke på ICQ , og de svare kun mails hver anden gang.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 20:24 #11
svend_rugaard>> nu vil jeg ikke side og rakke payout.dk ned. men har da ikke selv gode erfaringer.

Efter at have snakkede med dem i telefon en 3-4 gange om det nu var lovligt det jeg lavde, og om det opfyldte deres regler, begyndte jeg at reklamere. jeg nåede omkring 1500 kr.

jeg kunne så ikke forstå at der ingen penge kom, og kæmpede for at komme i kontakt med dem. uden held. Til sidst måtte jeg så have det tunge skyts frem, da jeg havde alle mails, der havde kørt imellem os, og gå til en advokat for at få noget ud af dette. så blev jeg hængt ud på eksperten. med navn og hele mulivitten, med en masse påstanne der ike var reelle. men kort efter at jeg havde fået rodet både politi og advokater ind i det. ville de garne tale, og lave et forlig om at jeg fik de fleste af mine penge.

så ved ikke om du skal kalkulere for meget med dem.

men har ikke selv gode erfaringer med dem.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
13. februar 2003 - 06:50 #12
Hvor mange penge drejede det sig om ?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 07:21 #13
mener det var en 1500 kr. de skyldte mig på daværende tidspunkt... så et godt råd, tag nogle screen-dump's af hvad de skylder dig, da de pluseligt lukkede min konto så jeg intet kunne se :( men havde heldigvis screen-dump's af det
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
13. februar 2003 - 19:09 #14
har taget screendumps, men de har skrevet i dag om min konto er flagged, hvad fanden det end skal betyde, det burde de skrive til mig om allrede dengang jeg bedte om mit password som jeg havde smidt væk, fordi der ville de allerede kunne se det - fandme for lamt, og nu vil de tjekke logs - men hvad fanden skal de tjekke ?  ..
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 19:13 #15
de gik også ind og tjekkede logfiler ved mig... og skrev at jeg havde noget trafik der åbentbart ikke var tilladt ifølge dem. men dette fremgik heller ikke af deres regler.... det eneste de prøvede på var at jeg skulle hoppe på limpinde og glemme mine penge... mens de trak tiden.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
13. februar 2003 - 19:24 #16
Og hvilken form for traffik var det lige ? .. Og hvor langt tid gik der for dig ?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 19:27 #17
kan ikke huske hvad de kaldte den... men et eller andet jeg ikke var bekendt med i forvejen, hvad der egentligt ragede mig en høstblomst. da det ikke var noget der på daværende tidspunkt stod i deres regelsæt. ( hvad jeg også havde screen-dumps af )

alt i alt kæmpede jeg vel 1-2 måneder for at få mine penge
Avatar billede dumle22 Nybegynder
23. februar 2003 - 22:46 #18
Ja, jeg kan godt se jeg ikke skal have payout.dk alligevel...