Avatar billede void Nybegynder
16. september 2000 - 06:59 Der er 7 kommentarer

???

HVordan dælen kan det være at alle skriver ting herinde der intet har med design at gøre??? Det er da FOR lamt! (Efter min mening!)

the VoiD
Avatar billede denboj Nybegynder
16. september 2000 - 07:13 #1
tjah - det er vel som man tager det
Avatar billede powell Nybegynder
16. september 2000 - 10:15 #2
Design er vel et udtryk for kunst, og kunst er jo mange ting!
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
16. september 2000 - 10:55 #3
tag f.eks. dit eget spm. det har Sq hellere ikke meget med design at gøre... :)

//Matzen
Avatar billede stroehm Nybegynder
16. september 2000 - 12:22 #4
Der er da også en del spm vor design bliver diskuteret, men du må jo tænke på at det er et blandet forum, hvor langt de fleste er lidt mere elektrotekniske.
Men der findes da tons af fora udelukkende omhandlene design, især webdesign. Hvorfor finder du ikke et af dem og får nogle nye venner ???

når nu du kalder dig the void, og snakker design, for du så ikke lidt dårlig smag i munden over at stjæle et af englands mest velsete design agencys navn ?  - det er da så uoriganlt som noget kan blive, stjæler du også folks tags og planter dem på din skole ???
*LOL*

Mr.stroehm
Avatar billede prodic Mester
16. september 2000 - 12:22 #5
Det er vel bare fordi, at folk mangler en kategori at stille alle deres dødsyge spørgsmål i.
Og så sker der ikke det helt vilde i denne kategori, så kan de jo lige så godt fyre deres tåbligheder af herinde.(I følge deres logik altså)
Avatar billede void Nybegynder
18. september 2000 - 09:12 #6
stroehm>> Jeg har ikke hugget noget... Har haft mit nick i ret lang tid! Men du har måske aldrig hørt om to personer der tilfældigvis har samme nick? Når, men du må undskylde du ikke har tænkt sålang, håber ikke det gør noget... Tilgengæld, hvad har det så med dette spørgsmål at gøre???
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:13 #7
Skal vi lukke?