Avatar billede 24u Juniormester
16. september 2000 - 00:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook2000

Hvordan vælger man hvad for en mappe man vil bruge til adressekartotek?.
Grunden, jeg tog en backup af det hele, men når jeg så har lagt det hele ind igen, er kontaktlisten/mappen tom.. dog kan jeg godt finde den som er blevet gæmt, men outlook kan ikke finde den!! (det er lidt surt når man skal emaile til en fra komtaktlisten, og der ikke er nogen!!)
Avatar billede ghostface Nybegynder
16. september 2000 - 16:23 #1
Du højreklikker på din kontaktliste>Egenskaber>Fanen Outlook-adressekartotek>Slår fluebenet til i \"Vis denne mappe som adressekartotek til email\".

/ghostface
Avatar billede ghostface Nybegynder
16. september 2000 - 16:24 #2
Det skal vel og mærke gøres inde i Outlook 2000 ;-)

/ghostface
Avatar billede 24u Juniormester
17. september 2000 - 11:24 #3
tak.. det virkede.. nu har jeg bare to kontaktetmapper at vælge imellem.. kan man så slette den anden?.. det gør jo ikke noget, men så er det da ude af værden!! ;o)
Avatar billede ghostface Nybegynder
17. september 2000 - 14:17 #4
Jeg tror det ikke, men du kan nok finde en online-manual på http://microsoft.com . De har næsten alle manualerne derinde!

/ghostface