Avatar billede johans Nybegynder
14. september 2002 - 01:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Upload ved ny webudbyder

Vi er ved at uploade ved ny webudbyder, filerne skal ligge under wwwroot og startfilen skal hedde index.htm, men vores side kommer ikke frem. Ligger der en mappe over den vi har adgang til via FTP eller hvad
Avatar billede glof Nybegynder
14. september 2002 - 01:46 #1
Der lå vel tilfældigvis ikke også en index.html side, så det kan være den some "skygger" for den anden.
Ellers er der den mulighed at du skal vælge "Opdater" i din browser.
For det meste synes jeg at det er meningen at siden index.htm(l) skal ligge i roden på dit domæne.
Avatar billede drean Nybegynder
14. september 2002 - 07:03 #2
Hvis serveren er en IIS, med standard indstillinger, kan det være den skal hedde default.html
Avatar billede johans Nybegynder
14. september 2002 - 11:32 #3
Der ligger kun to tomme mapper db og wwwroot og vi har prøvet default.html, men vi har ikke fået flyttet vores domæne endnu, og har derfor bare en "middeltidig" adresse, bestående af en tal række.
Avatar billede cpufan Juniormester
15. september 2002 - 23:23 #4
så skal du skrive http://tallene/ditdomænenavn så kan du se det
tallene kaldes også et ipnr.
Avatar billede tiskali Nybegynder
28. september 2002 - 10:14 #5
Virker det nu?

For ellers er det nok din udbyder der har lavet en kvajer :)

~ TisKaLi ~