Avatar billede snixi2002 Nybegynder
13. september 2002 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

død computer

Hej Genier!

For leden Crashede min computer... øv. Jeg formaterede og ville installere XP igen. Men når jeg kommer til selve installationen skriver den følgende i en log fil:

Error
  The signature for Windows XP proffesionel setup is invalid. The error code is

  800b0100

No signature was present in the subject.

Fatal error

Setup failed to install the product catalogs. This is a fatal error. The setup log files should contain more information.

---

Mere får jeg ikke at vide. Kan i hjælpe?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. september 2002 - 22:13 #1
æv snixi :)
Avatar billede resten Nybegynder
13. september 2002 - 22:15 #2
Prøv at gå ind i din bios og se om der er noget der heder load setup defoults eller load optimized defoults og klik på det gem dine ændringer og prøv så igen.
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
15. september 2002 - 14:06 #3
har jeg prøvet. Den er totalt død. Fik held med at installere win98 SE. Nu går den bare sort efter den har kørt i ca. 10 min. Fatter det bare ikke. Den kommer ofte og meller I/O fejl. Kan det være noget hardware der er stået af?
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
03. december 2003 - 16:40 #4
xp