Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

.avi fil der ikke virker .... (jeg tror ikke det er codec)

Jeg har en avi fil, der ikke virker... det er nr3 ud af 4, og de to første er encoded med samme codec, og virker... men nr3 virker ikke, selvom jeg har nøjagtig samme filstørrelse som hos "serveren" filen kommer fra... (er ikke færdig med at hente nr4 endnu, og ved ikke om den virker)...

Nogen forslag til hvor problemet kan være?
Avatar billede superanden Nybegynder
13. september 2002 - 19:17 #1
sikkert at det er en divx fil......Prøv at downloade et divx codex det skulle gerne hjælpe!
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. september 2002 - 19:18 #2
har du prøvet med playeren fra www.divx.com ?
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:19 #3
jeg har installeret nimo codec pack.... der er rigtig mange codecs i, og jeg har divx 5.02 og xvid og hvad de nu hedder... (og codec't er det samme som 2 filmklip jeg har, der virker...)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:20 #4
forresten
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:20 #5
forresten... måske jeg skulle nævne at de er overført via ftp...
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:22 #6
radiohead> virker heller ikke

Virtualdub siger det ikke er en avi fil... virkelig underligt...
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. september 2002 - 19:26 #7
sært... Hvad med "divfix". Har du prøvet det program? (tror godt nok ikke det hjælper)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:29 #8
dt siger også at det ikke er en avi fil... (har lige testet igen ;)
Avatar billede loonz Nybegynder
13. september 2002 - 19:30 #9
Det er nok en fake fil du har fået dig dér..
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:32 #10
hmm... tror jeg egentlig ikke... mistænker det for at være en overførselsfejl et sted...
Avatar billede loonz Nybegynder
13. september 2002 - 19:32 #11
Der er vel ikke andet for end at hente den igen så ?
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:38 #12
må jeg jo så gøre... dælme trist... 300mb@12kb/s... lader den lige blive åben et stykke tid endnu, hvis der kommer en monsternørd der ved noget vildt om det ;D
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 19:57 #13
ser ud til filen var tom de første 2-3 mb...
men smid lige nogle svar, så ka i da få point alligevel ;)...
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. september 2002 - 23:46 #14
Hvis du ikke fik svar, skal du da tage pointene selv! :)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
13. september 2002 - 23:51 #15
det var en mulighed, da...