Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
09. september 2002 - 10:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ODBC adgang til paradox database

Hvis jeg skal oprette en forbindelse til en paradox database (odbc) spørger den til en masse ting jeg ikke ved (kender intet til paradox, ønsker blot at kunne hente data og skrive data til en database)

Findes der evt. et util til at åbne paradox databaser med? (program)
Avatar billede blu Nybegynder
09. september 2002 - 10:23 #1
Prøv evt Database Workshop fra Degisy.
http://www.dbwork.kuban.ru/eng/index.html

PS - hvad er der foriøvrigt galt med Paradox?
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
09. september 2002 - 10:26 #2
galt? Findes der et program paradox? Kan jeg finde en demo af det et sted (er det borland der laver det, for så kan jeg ikke finde det hos dem)
Avatar billede blu Nybegynder
09. september 2002 - 10:46 #3
Jøps - Paradox findes, og det ligger faktisk på min maskine! Paradox er en del af Corel's proff. officepakke (tidl WordPerfect).
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
09. september 2002 - 10:56 #4
oki.. den kan man vidst hente en demo af - prøver lige
takker