Avatar billede nino Nybegynder
07. september 2002 - 17:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hwnd grabber

nogen der har/kender en "hwnd grabber" der kan vise hvad et-eller-andet programs hwnd er ?

har søgt på google - uden held
Avatar billede mbulow Nybegynder
07. september 2002 - 17:35 #1
Fra tidligere spørgsmål, mener jeg at kunne huske du bruger VC++

Har du så ikke et lille program liggende der hedder Spy++ ?

Den klarer opgaven helt fint.

Ctrl+F åbner Find window
træk så sigtekornet hen på det vindue du er interesseret i, og slip knappen.
Så åbner den en dialog, med en masse info om det vindue
Avatar billede nino Nybegynder
07. september 2002 - 17:40 #2
er ikke hjemme ligenu, men prøver det snarest muligt
Avatar billede mbulow Nybegynder
07. september 2002 - 17:56 #3
Lille ændring :)

Når du har placeret, og sluppet sigtekornet, skal du selvfølgelig lige klikke på OK, for at få dialogen med alle informationerne frem
Avatar billede nino Nybegynder
08. september 2002 - 11:46 #4
"Cannot start tool"

???
Avatar billede mbulow Nybegynder
08. september 2002 - 15:41 #5
Lyder godt nok mystisk :/

Desværre ikke en fejl jeg selv kender, så der kan jeg ikke hjælpe dig, men så prøv da lige at downloade den her lille tingest:

http://freespace.virgin.net/james.brown7/winspy/WinSpy.zip

Det er en Spy++ klon. Den kan godt nok ikke helt lige så meget tror jeg, men du kan i hvert fald få dit HWND :)

Kan jo være den virker når nu MS' egen ikke gør ;) hehe
(Jaja ku' bare ikke lade være)
Avatar billede nino Nybegynder
08. september 2002 - 19:50 #6
fik det til at virke ... ved sgu ik hvordan, en det er vel bare MS? :D

takker for hjælpen ;)
Avatar billede jpk Nybegynder
09. september 2002 - 09:09 #7
det er fordi du ikke har haft det rigtige input-vindue åbent første gang...