Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
05. september 2002 - 16:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilken database bruger .db filer?

Har et program der hedder paxarwin (til at lave vaskemærker/carelabels med)

Den kunne jeg godt tænke mig at "føde" med oplysninger i stedet for at taste dem ind i programmet.
Og nu har jeg fundet filen field.db som må indeholde alle oplysninger da det er den der rettes (når jeg tilføjer noget i programmet)

Spørgsmålet er bare hvad en .db fil er lavet i
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
05. september 2002 - 16:32 #1
DB= ANSYS Database
DB= ArcView : Object Database File (also ODB)
DB= Borderland's Paradox 7 table database
DB= Configuration (dBASE IV - dBFast)
DB= MSWorks
DB= MultiEdit : Configuration
DB= Netscape Cache FAT.DB
DB= Progress Database
DB= Solid Database
DB= WindowsXP Thumbnail Database
DB= data by Synopsys Design Compiler, dbVista, Paradox, Smartware, XTreeGold
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
05. september 2002 - 16:33 #2
hælder så mest til den nederste mulighed, fordi paradox indgår her, og paxarwin kunne vil godt lyde sådan lidt som paradox ;)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2002 - 16:33 #3
Et eller andet paradox hedder filen vidst... Men den kan vidst godt åbnes i Microsoft Acces...
Avatar billede blu Nybegynder
06. september 2002 - 07:53 #4
http://extsearch.com/
indeholder en søgemaskine til file extensions.

mvh
Bjarne Ulvmose
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
06. september 2002 - 08:05 #5
ok, men vidst det så er noget paradox, og jeg gerne vil finde et program til at åbne og redigere med?
Access kan ganske rigtigt hente den ind, men der er problemer med index og nøgler, så den vil alligevel ikke ;)