Avatar billede shitcode.dk Nybegynder
04. september 2002 - 22:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 webinterface

I Cisco 677 routeren er der et brugeligt webinterface, det er også meget godt ... men hvad i alverden skal man skrive som brugernavn når man skal logge ind? Jeg kender jo godt min pass. Se evt. http://shitcode.dk:119

Jeg har prøvet fram og tilbage med fx cisco og min dsl brugernavn, men unden held.

Mvh http://shitcode.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. september 2002 - 22:55 #1
øhh webinterface på Cisco 677?

jeg har en Cisco 677 router, og der er IKKE web interface.. kun telnet
Avatar billede shitcode.dk Nybegynder
04. september 2002 - 22:56 #2
rkhdk >> Det er der, CC anbefaler dog at man ikke bruger det. Men jeg ville lige prøve selv.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. september 2002 - 22:57 #3
jeg har ikke web interface på min 677 fra CC
Avatar billede shitcode.dk Nybegynder
04. september 2002 - 22:57 #4
rkhdk >>

set web en
set web port 80
write

og se så http://10.0.0.1
Avatar billede pbudk Nybegynder
04. september 2002 - 23:07 #5
jeg mener bare jeg brugte cisco som brugernavn og mit cyvercity pwd som adgangskode.

Ligesom ved telnet.

Dog er mulighederne i webinterfacet MEGET begrænsede.
Avatar billede shitcode.dk Nybegynder
04. september 2002 - 23:09 #6
pbudk >> cisco virker ikke som brugernavn, desværre.
Avatar billede pbudk Nybegynder
04. september 2002 - 23:25 #7
næ vent nu -

brugernavnet er: enable
pwd: dit cybercitypasswd
Avatar billede shitcode.dk Nybegynder
04. september 2002 - 23:27 #8
tak for det, det virker
Avatar billede pbudk Nybegynder
04. september 2002 - 23:29 #9
Det var så lidt :o)

Tak for point.

Jeg mener nu også, at det står et eller andet sted på www.cybercity.dk
Avatar billede Noone Nybegynder
05. september 2002 - 01:09 #10
Hehe... Hvis du mener webinterfacet er brugbart så... Tja....

Det kan ikke lave ordentlige filtre pga. en eller anden mystisk bug, og det kan ikke bruges til ret meget andet. Sidst jeg gemte configurationen via web interfacet blev alle mine nat entries slettet... Men OK, måske det er en lille smule brugbart ;)
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
10. oktober 2005 - 03:05 #11
Ahh så fandt jeg det jeg skulle bruge men ja igen skod web interface..

Har problemer selv med alle computer som får 10.0.0.2 internt i mit netværk... af en eller anden grund virker inet ikke..alle andre iper gør.