Avatar billede tlfriis Nybegynder
04. september 2002 - 19:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afslutning af film

Jeg har nogle film, som i mediaplayer siger er omkring 110min, men den fylder kun 30 mb. Og jeg tror altså næppe hele filmen er der (har ikke set dem helt færdig). Men mit spørgsmål lyder på: Kan man få et prorgam som kan "afslutte" filmene så man kan spole i den del man har??
Det er nemlig til min storre irritiation at jeg ikke kan spole i dem.

På Forhånd tak
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. september 2002 - 19:07 #1
Det er asf eller wmv-film du har ikke?

Prøv at lave dem om med TMPGEnc... www.tmpgenc.net
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. september 2002 - 19:10 #2
Ellers så prøv at hente VirtualDub14c-asf.zip fra den her side: http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/virtualdub.html

Så mener jeg endda at du kan køre Direct stream copy ved både lyd og video og så beholde kvaliteten! :)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2002 - 13:10 #3
Jeps VD er svaret, den skulle kunne klare det, som hermandsen skriver
Avatar billede ottosten Nybegynder
09. september 2002 - 11:00 #4
Det kan gøres en del mere enkelt, man kan sagtens spole frem og tilbage i filmen i mediaplayer ved at flytte afspilningsindikatoren med musen.
Afspilningsindikatoren er den lille knop der bevæger sig fra venstre til højre mens filmen spiller og angiver hvor langt henne man er i forløbet.
Avatar billede tlfriis Nybegynder
09. september 2002 - 12:17 #5
Nej jeg kan ikke det er det der er problemet