Avatar billede lj Nybegynder
12. juli 1999 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printer HP Laserjet 4

Er der nogen der ved hvorfor en fjuser til en HP laserjet 4 pluslig begynder at blive sort på selve varme-rullen.
Selve fjuseren er rigmelig ny.

Der er ny toner i og der er ikke beskidt der hvor selve toneren sidder.

Avatar billede jefa Nybegynder
14. juli 1999 - 08:47 #1
Dårlig eller beskadiget toner cartridge eller dårlig fuser. Se ligeledes om den er ridset eller på anden måde beskadiget.
Avatar billede gorba Nybegynder
21. juli 1999 - 21:32 #2
Hmm. Hvis jeg var dig vil jeg rette henvendelse til http://www.servicegruppen.dk
eller hos HP selv.
Avatar billede lj Nybegynder
22. juli 1999 - 07:25 #3
Gorba: Jeg har ha tænkt på det, men de vil bare ha den ind til rep. og det koster spidsen af en jetjager.
Avatar billede gorba Nybegynder
22. juli 1999 - 23:37 #4
jamen. så er der vel stadig garanti på. ikke?
hva med selve hp, er der stadig garanti på?
Nu er det så'n at jeg til daglig indskriver rep, af computer, og der er nogle retningsliner, så som at der ihvertfald  skal tages kontakt til forhandleren, men de er som regel længe om at indsende til deres egen reperatør, men snak lige med HP selv, og hør hvad de siger.
gorba
Avatar billede lj Nybegynder
23. juli 1999 - 07:36 #5
Gorba:
Det vil jeg prøve, men garantien er udløbet