Avatar billede sme Nybegynder
11. september 2000 - 11:02 Der er 4 kommentarer

Visning

Hej alle
Er der nogen her der kan fortælle mig hvorfor jeg under \"VIS\" og undernemuen \"Detaljer\" kun får en blank skærm?
Avatar billede fordfairlane Nybegynder
11. september 2000 - 11:15 #1
Din registeringsdatabase er løbet sur i det.
Prøv reinstallerer windows.
Avatar billede sen8or Nybegynder
11. september 2000 - 14:28 #2
Hejsa sme,

Lige inden du bare uden videre går i gang med at reinstallere så prøv følgende: START, PROGRAMMER, TILBEHØR. SYSTEM VÆRKTØJER og SYSTEM INFORMATION. Under Værktøjer skulle der gerne være en file-checker (kan altså ikke lige huske, hvad den hedder) og den scanner dit windows for manglende filer, ændrede filer m.m.

Mon ikke du skulle være heldig at den fandt fejlen for dig?!?

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge ind :-(
Avatar billede kvanque Nybegynder
11. oktober 2000 - 17:23 #3
lyder som et sjovt problem og den der fejl tjekker virker næsten aldrig.
Så geninstaller er vist det bedste råd
Avatar billede sen8or Nybegynder
11. oktober 2000 - 23:21 #4
Hejsa sme,

Brug de fem minutter det tager med fejl-checker - hvis det virker så sparer du de to timer det tager at geninstallere!

Hvis ikke det virker så er geninstallering naturligvis ok.

Med venlig hilsen
SEN8OR