Avatar billede kramerfan Nybegynder
02. september 2002 - 14:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tekst-editor til CMS

Jeg mangler en vindues-lignende teksteditor til mit CMS. Er der nogen der har et link til et sted, hvor man kan downloade en?
Avatar billede whatever Nybegynder
02. september 2002 - 14:48 #1
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. september 2002 - 14:49 #2
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
02. september 2002 - 15:33 #3
Hvis den må koste penge er den bedste nok den her:

http://www.yusasp.com/prj04.asp
Avatar billede kramerfan Nybegynder
02. september 2002 - 16:23 #4
Jeg har ikke rettigeheder over min server til at installerer noget, så det skal nok være noget lavet i Java eller lign.
Avatar billede kramerfan Nybegynder
02. september 2002 - 16:25 #5
Kan jeg ligge mappen - DHTMSamp - ind på serveren og få det til at køre?
Avatar billede kramerfan Nybegynder
02. september 2002 - 16:25 #6
det var altså i forhold til microsoft editoren
Avatar billede whatever Nybegynder
02. september 2002 - 16:28 #7
Om du kan få den til at køre, uden at ændre noget ved jeg ikke.
Jeg har aldrig brugt den. Jeg er ved at lave en simplere selv, til et cms-system.
Avatar billede burningice Nybegynder
02. september 2002 - 16:54 #8
www.richtextbox.com <-- det eneste der dur :D
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
02. september 2002 - 18:11 #9
Med yusuf's for du et sampel projekt med så du kan se hvordan du implementere løsningen ... og det er lavet i javascript...
Avatar billede ricardo Nybegynder
03. september 2002 - 08:39 #10
Du kan finde en jeg selv lavede for en tid siden her:

http://idepro.adsl.dk/dhtml_editor/editor.htm

Der kræves ikke noget på serveren, men du skal konvertere siden til ASP - det, at hente dataene ud af iframe'n kræver lidt kode, men lad os nu se om du selv kan hitte ud af det i mellemtiden

Sig til hvis du har brug for et par fif for at bruge den i ASP - jeg er ikke herinde hele tiden. men du kan sende mig en mail.
Avatar billede ricardo Nybegynder
03. september 2002 - 08:40 #11
Ups - det skulle have været et svar.

btw: du må godt bruge den men du skal give den væk, ligesom under GPL'en.
Avatar billede ricardo Nybegynder
20. september 2002 - 09:24 #12
Fedt nok - man forsøger at hjælpe men blver spm-stilleren er ligeglad.