Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Dumme dumme mus!

Hey.
Jeg har et meget irreterende problem med min mus...

Når jeg sidder og spiller diverse spil, som f.eks. Unreal T, Battlefield 1942 osv.
så sker der det, når jeg går tæt på nogle ting, at musen bliver ekstrem langsom om at

reagere... Og det dør man jo selvfølgelig af..

Jeg har DirectX 8.1 , nyeste Detonator-XP drivere installeret, så det kan ikke være det der

er galt...
Min mus er en trådløs Logitech et eller andet, og styresystem er XP.
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:16 #1
- og det her spm ser lidt underlig ud syns jeg... hmmmm
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 22:17 #2
Hvilket grafikkort & hvor meget ram har du i din maskine ?
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:18 #3
Geforce 2 med 64ram - Og i maskinen har jeg 256 pc133
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 22:19 #4
Har du prøvet med en anden mus og testet om der er samme problem ?
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:21 #5
øøhhh... Nej det har jeg 'glemt' ...
Men jeg tror at det er det samme på dem alle, for det er kun i spillene at den går langsom hvis jeg går tæt hen til nogle buske eller noget..
Avatar billede krukken Juniormester
28. august 2002 - 22:22 #6
Kan der ikke mus-hastigheden ikke indstilles i de enkelte spil!? Det har jeg  hvert fald set flere spil hvor det har været muligt!
Avatar billede snowball Novice
28. august 2002 - 22:24 #7
Kører du med nyeste MouseWare fra Logitech !? Hvis ikke, så prøv og hent den fra http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid=4989&countryid=4&languageid=1 !

Snowball
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:25 #8
Jeg forklarer lige lidt mere tydeligt...

Hvis jeg går tæt på en væg f.eks. , og rykker musen hurtigt til højre, så er der en forsinkelse på ca. ½ sekund inden den begynder at dreje.
Ellers virker alt normalt, bare ikke når jeg står tæt og det..
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:26 #9
snow -> Har jeg også prøvet, men det virker ikke
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:29 #10
Jeg prøver lige et par ting, og melder så tilbage hertil

- Test af en anden mus
- Klaske den 'normale' mus over i en USB port
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:50 #11
Intet virker... Arrrgrg, bliver snart bims!
Avatar billede bongobride Nybegynder
28. august 2002 - 22:57 #12
lukker igen
Avatar billede tf-uno Nybegynder
28. august 2002 - 23:54 #13
det er ikke fordi du har installert flere mus'e i win xp...
kender en der havde noget af det samme problem,,, og han havde installert 2 mus i winxp...

prøv at kigge under enhedshåndtering og se om der er flere mus'e,.....
Avatar billede miljoeken Nybegynder
28. august 2002 - 23:57 #14
prøv at bruge opengl istedet for direct3d - eller omvendt
Avatar billede in2designs Nybegynder
29. august 2002 - 04:00 #15
hehe.. din fejl er trådløs Logitech.. jeg har slev en og har smidt den ud over 3 etase.. fordi det var noget lort.. min far har også såden en lorte trådløs Logitech.. men problemet var at du skal bare putte nye batterriger i..

Køb ENERGIZER de holder i 5 md.. vær flad