Avatar billede sonoxdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:04 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Points Til Drumos

Giver hermed point for et tidligere besvaret spørgsmål :)
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 22:05 #1
Takker :)
Avatar billede loonz Nybegynder
28. august 2002 - 22:06 #2
Hmm.. Link ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:06 #3
ref: ?
Avatar billede sonoxdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:08 #4
http://www.eksperten.dk/spm/103990 <- besvaret pr mail *S*
Avatar billede loonz Nybegynder
28. august 2002 - 22:10 #5
Hvorfor skal Drumos have points ? Det er da ham der har oprettet spørgsmålet.. Og husk at lukke det gamle spørgsmål Drumos.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:10 #6
sonoxdk =>men det er et spm drumos har oprettet.. hvorfor giver DU så drumos Pointz for noget drumos skal have lavet?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:11 #7
PLUS at løsningen skal være tilgængelig for ALLE..

så svar pr mail, må der ikke give pointz for!
Avatar billede loonz Nybegynder
28. august 2002 - 22:15 #8
Ret pudsigt, at Drumos ikke har været på Eksperten i næsten et helt år, og så er han online, lige i det øjeblik sonoxdk giver points... Det lugter lidt i kanten synes jeg.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:21 #9
loonz => plus hvis du checker drumos og sonoxdk spm de deltager i så har de aldrig "mødtes".. andet end dette ;o)
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 22:23 #10
at jeg ikke har stillet spørgsmål er vel ikke ensbetydende med jeg ikke har været online ? - eller er det ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:29 #11
drumos => forklar så hvorfor sonoxdk giver DIG 200 pointz for et spm DU har oprettet!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:33 #12
drumos => jeg har anmeldt dig, da jeg ikke kan  se grunden til dette spm!

Jeg vil så lade en CoAdmin afgøre om det er imod reglerne eller hva'

drumos | Slet anmeldelse
Avatar billede loonz Nybegynder
28. august 2002 - 22:35 #13
rkhdk> jeg var ellers lige på vippen til det selv :)
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 23:09 #14
ehm - var det ikke sonoxdk som gav points til mig ? alså er det ham som skal anmeldes, ikke mig ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. august 2002 - 23:16 #15
drumos => det er ibund og grund ligemeget..
jeg vil bare have en CoAdmin til at kigge her ind

men jeg har nu anmeldt sonoxdk også, hvis det hjælper ;o)

sonoxdk | Slet anmeldelse
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 23:25 #16
Well sådanset, hvis der skal være så meget ballade omkring dette her giver jeg ham dem bare tilbage igen... længere er den ikke :-S
Avatar billede dmcn Praktikant
28. august 2002 - 23:27 #17
drumos : Gider du forklare hvor du kender sonoxdk fra?
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 23:31 #18
Well, arbejde / firma og nettet :)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. august 2002 - 23:32 #19
Og så også lige en forklaring på hvorfor du får point her, når du har oprettet spørgsmålet - som andre allerede har bedt om. Jeg kan se at I har benyttet samme computer, så du kan vel bede ham forklare, hvis du ikke selv kan.
Avatar billede drumos Nybegynder
28. august 2002 - 23:33 #20
Samme Computer ? Han arbejder samme sted ja, men sidder godt nok ikke ved samme computer... får ham lige til at se på det.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. august 2002 - 00:21 #21
Nejnej - du misforstår. Han har brugt præcis samme computer som dig.
I får 48 timer til at forklare - så deaktiveres I begge.